RBW Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Sapphire er nå på banen med et Radeon HD 4890-basert kort med 2 GB minne og Vapor-X-kjøling. Les mer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tja, muligens litt Fancy Pants factor på dette da ytterst få spill i dag drar seg nytte av dette. Men hvorfor ikke, man kan i alle fall kjøre opp draw distance i GTA ). Lenke til kommentar
rbr Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) ja GTA er glad i minne. bruker et gtx 280 med 1024 gb minne og det blir slukt opp med en gang når jeg skrur opp på diverse settings. 2 gig vil nok hjelpe litt i det spillet. Endret 17. juli 2009 av rbr Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 ja GTA er glad i minne.bruker et gtx 280 med 1024 gb minne og det blir slukt opp med en gang når jeg skrur opp på diverse settings. 2 gig vil nok hjelpe litt i det spillet. Nå er jo Gta 4 kjent for å være skikkelig dårlig portet fra 360 til pc. Jeg har et 9800gx2 og det sliter med engang i gta 4, på 360en min på hdtv med samme oppløsning og omtrent tilsvarende grafikk så går det helt smooth enda hw i 360 er utrolig mye dårligere. Av og til må man bare skylde på dårlig utvikling og ikke hw. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 ja at det er elendig portet er det ingen tvil om. fikk det spillet på lanseringdatoen. masssse bugs og elendig optimalisering. spillte det i to dager så avinstallerte jeg det. installerte det igjen for en uke siden. den siste patchen til gta 4 som jeg installerte hjalp en del men alikavel. dritt port. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Enig der, har det samme grafikkortet som karen ovenfor og sjokkerende nok så funker Crysis med alt på fullt helt glatt, men med en gang jeg skrur på GTA IV... Uansett hvilke instillinger, så får jeg 25-35fps At Rockstar glemmer hvilken platform de begynte på er rett og slett trist... Lenke til kommentar
rbr Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) enig der. kunne friste litt med det vapor kortet. 2 gig er jo greit og ha. men tror jeg venter til gt 300 kommer. Endret 17. juli 2009 av rbr Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja GTA4 funker best på Ps3, men på pc versjonen kan man slå av den opptaks funksjonen så skal man visst nok få økt ytelse. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 tror jeg er en vaklendet påstand, kommer nok mye an på pcen. På mitt CF system fungerer GTA prikkfritt på høyere settings en ps3 og det er ikke bare 1 rykte om fps dropp i GTA på ps3. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Men burde man velge dette kortet over toxic varianten? Eller er det bare penger ut av vinduet med 2 gig Lenke til kommentar
adonay Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 jeg undrer alltid på hvordan 2-3 slike kort vil yte i crossfire Men jeg kan ikke ta meg råd til og prøve det.. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg skal definitivt ha meg en sånn vapor-x kort til høsten, men antagelig holder det sikkert med 4870 versjonen i massevis. Men 2GB ... da bør det være på 64bit os, og helst 6GB ram i pc'en. Ellers så sitter man igjen med svært lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå