Magnuz_j Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har 2 pcer i huset. en med USB modem (3com) ADSL tilkoblett. og en som er koblet tilkobblet den andre via kryss-kabel. jeg bruker sygate for å få internett via nettverket, men det fungerer ikke så godt som det kunne ha gjort. jeg har internett på den men har ganske store begrensiniger. går treigt å laste ned og masse som jeg ikke får gjort på internett. Har hørt her på hw att jeg må opne noen porter men jeg skjønner ikke no av det! må jeg skru opp modemet og gjøre noe der eller hva? på forhånd takk ______________________________________________ u cant kill me cos im allready inside u![/i] Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg er grønn på andre rutere/modem annet enn Cisco 677i, men jeg kan ihvertfall garantere at du IKKE skal fysisk åpne noe greier. Sjekk på produsentens hjemmeside. Der burde stå hvordan det gjøres Lenke til kommentar
magh Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Åpning av porter kan veldig ofte gjøres via et web-basert kontrollpanel(router) og kan sikkert gjøres innad i Sygateapplikasjonen også. Se etter "NAT" eller "Port Forward" o.l. På min 3com CableDSL router heter det "NAT" og jeg velger ganske enkelt hvilke porter og hvilken IP-addresse i nettverket den gjeldende PC har og vips funker det :> Jeg tipper det fungerer på en liknende måte i Sygate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå