MysticoN Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 det var triste nyheter.. ikke det at jeg kommer til å kjøpe en slik en, men uansett. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Denne ville vert høyaktuell om de ikke hadde vert for det svake videokameraet. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er ikke kameraet ganske ok da? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er ikke kameraet ganske ok da? QVGA oppløsning er ikke allverden akkurat. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skal du ha videokamera kjøper du Canon HF200 eller noe. Ikke en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skal du ha videokamera kjøper du Canon HF200 eller noe. Ikke en mobiltelefon. Det samme kunne man sagt om fotokamera, mp3 spiller, gps osv... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skal du ha videokamera kjøper du Canon HF200 eller noe. Ikke en mobiltelefon. Det samme kunne man sagt om fotokamera, mp3 spiller, gps osv... Ja? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja? Så du foretrekker seperat videokamera, fotokamera, gps, mp3 spiller, radio og telefon når man kan ha alt i en dings? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja? Så du foretrekker seperat videokamera, fotokamera, gps, mp3 spiller, radio og telefon når man kan ha alt i en dings? Det kommer egentlig an på hva man ønsker. Om man vil ha et bra videokamera,kamera eller mp3spiller kjøper man de separat. Om man ikke er spesielt nøye med kvaliteten på noen av dem er det like greit å kjøpe én enhet som kombinerer alle. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det kommer egentlig an på hva man ønsker. Om man vil ha et bra videokamera,kamera eller mp3spiller kjøper man de separat. Om man ikke er spesielt nøye med kvaliteten på noen av dem er det like greit å kjøpe én enhet som kombinerer alle. Selfølgelig. Det er ikke produktet som bestemmer kvaliteten, men heller hva forbrukeren forventer. Om jeg kun skal bruke videokameraet mitt til å ta små youtube klipp så finnest det flere mobiltelefoner som kan tilfredstille mine behov. Dermed blir denne påstanden rimlig dum. Skal du ha videokamera kjøper du Canon HF200 eller noe. Ikke en mobiltelefon. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvis du skal legge ut filmsnutter på youtube trengs vel heller ikke allverdens til kvalitet.. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvis du skal legge ut filmsnutter på youtube trengs vel heller ikke allverdens til kvalitet.. Nei, men hvorfor velge QVGA når man har mobiler med VGA til samme pris? Lenke til kommentar
pej Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 såeh.. alt dette snakket om telefonen, og ingen lanseringsdato enda? hadde et håp om å se den i butikkene i løpet av juli Lenke til kommentar
espulf Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 I følge Telenor sine hjemmesider er mobilen bekreftet til 8. august, og er forventet inn til Netcom 29. juli. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 es denne artikkelen om mobil CPU arkitektur og se hva jeg mener: http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3595&p=1 Det var ikke så mye om CPU arkitektur på den siden. Var det feil link? Ellers er jeg enig med deg at MSM7200A er litt gammel. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det var ikke så mye om CPU arkitektur på den siden. Var det feil link? Sorry, man må selvsagt bla seg framover. Lenke til kommentar
smoakley Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er det slik at HTC Hero kun vil komme i engelsk versjon (med muligheter for å endre til norsk tastatur)? Eller vil man kunne vente en helnorsk versjon innen kort tid etter den engelske er på markedet? Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er det slik at HTC Hero kun vil komme i engelsk versjon (med muligheter for å endre til norsk tastatur)? Eller vil man kunne vente en helnorsk versjon innen kort tid etter den engelske er på markedet? HTC Hero leveres med Engelsk meny, men med Norsk softwaretastatur. Om det så skulle dukke opp en helnorsk versjon etterhvert vil du nok enkelt og greit kunne oppdatere til denne firmwaren. Lenke til kommentar
Tuxxer Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Bestilt min tlf fra chess i går. Gleder meg til å få den. Har hat iphone 3g og jeg må si jeg er glad jeg solgte den driten. Jeg vil ha en tlf der jeg kan lage egene programmer uten og måte kjøpe en mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg