Gå til innhold

HTC snakker om Hero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja?

Så du foretrekker seperat videokamera, fotokamera, gps, mp3 spiller, radio og telefon når man kan ha alt i en dings?

Det kommer egentlig an på hva man ønsker. Om man vil ha et bra videokamera,kamera eller mp3spiller kjøper man de separat. Om man ikke er spesielt nøye med kvaliteten på noen av dem er det like greit å kjøpe én enhet som kombinerer alle.

Lenke til kommentar
Det kommer egentlig an på hva man ønsker. Om man vil ha et bra videokamera,kamera eller mp3spiller kjøper man de separat. Om man ikke er spesielt nøye med kvaliteten på noen av dem er det like greit å kjøpe én enhet som kombinerer alle.

Selfølgelig. Det er ikke produktet som bestemmer kvaliteten, men heller hva forbrukeren forventer. Om jeg kun skal bruke videokameraet mitt til å ta små youtube klipp så finnest det flere mobiltelefoner som kan tilfredstille mine behov.

Dermed blir denne påstanden rimlig dum.

Skal du ha videokamera kjøper du Canon HF200 eller noe. Ikke en mobiltelefon.
Lenke til kommentar
Er det slik at HTC Hero kun vil komme i engelsk versjon (med muligheter for å endre til norsk tastatur)? Eller vil man kunne vente en helnorsk versjon innen kort tid etter den engelske er på markedet?

HTC Hero leveres med Engelsk meny, men med Norsk softwaretastatur. Om det så skulle dukke opp en helnorsk versjon etterhvert vil du nok enkelt og greit kunne oppdatere til denne firmwaren.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...