Pysj Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Toppsjefen i HTC forteller om Hero og Sense i eksklusivt intervju. Les mer Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Har selv sense på min magic og er mer fornøyd med det enn jeg noen gang var med iphone sin programvare. Men hvorfor har ikke Hero større skjerm? mye plass til den svarte "rammen" Endret 17. juli 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg skjønte ikke hvordan det skulle kunne være godt med en buet mobiltelefon i lomma... Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 ^ + 1 Sense ser helt supert ut, men den knekken er helt på trynet. Utrolig hva noen finner på bare for å ha en "minneverdig" design... Lenke til kommentar
dajomu Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det fine med buen el. knekken er fin hvis du legger telefonen med skjermen ned. Beskytter bedre mot riper i skjermen. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dei fleste som har testa telefonene, eller eier dei, har ikkje klagd på knekken, heller det motsatte. Er vel berre at folk ikkje er vant til den. Eg håper HTC tilbyr ein eller annan form for rekursiv oppgradering for eldre brukere, for denne inkrementelle forbedringen er jo rimelig kjip mot tidlige kjøpere. Det blir masse støy, masse forbruker-utilfredshet, osv. Eg veit eg hadde blitt grinete om eg hadde kjøpt ein telefon frå HTC, og så 6 måneder etterpå så kjem ein ny versjon ut, som har kompatibel OS og oppsett, og ikkje fått tilsvarende forbedringer når visse andre konkurrenter kjører eit slikt system, og er meget tilfredsstillende. Ellers syns eg skjermen kanskje er litt liten, og eg mistenker at den kjem til å bli litt dyr, ellers ser Sense UI forholdsvis genial ut Lenke til kommentar
Trollis Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 HTC Hero bruker en gammel ARM11 prosessor som kom på markedet før gamle iPhone Edge. Å lansere noe slikt i dag er et helt talentløst forsøk på å spare seg noen få kroner i produksjonskostnader. Les denne artikkelen om mobil CPU arkitektur og se hva jeg mener: http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3595&p=1 HTC Hero fortjente noe mye bedre! Blir nok heller en iPhone 3GS på meg (JA S for speed!) Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dei fleste som har testa telefonene, eller eier dei, har ikkje klagd på knekken, heller det motsatte. Er vel berre at folk ikkje er vant til den. Eg håper HTC tilbyr ein eller annan form for rekursiv oppgradering for eldre brukere, for denne inkrementelle forbedringen er jo rimelig kjip mot tidlige kjøpere. Det blir masse støy, masse forbruker-utilfredshet, osv. Eg veit eg hadde blitt grinete om eg hadde kjøpt ein telefon frå HTC, og så 6 måneder etterpå så kjem ein ny versjon ut, som har kompatibel OS og oppsett, og ikkje fått tilsvarende forbedringer når visse andre konkurrenter kjører eit slikt system, og er meget tilfredsstillende. Ellers syns eg skjermen kanskje er litt liten, og eg mistenker at den kjem til å bli litt dyr, ellers ser Sense UI forholdsvis genial ut Den kjører android! Lenke til kommentar
Boppus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Den knekken vil ikke være i veien for noe. Lenke til kommentar
Boppus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Trollis, det er vel heller slik at iPhone kjører et tungt operativsystem, og MÅ ha en kjappere prosessor, eller...? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 iPhone har alltid vært rask - så de oppgraderte ikke til 3GS fordi operativsystemet trengte det. Programmer og spill som benytter seg av det derimot. Ellers synes jeg HTC gjør veldig mye riktig, men det blir nok ikke denne mobiltelefonen på meg i denne omgang. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har selv en Magic, og selv om den ikke har en så karakteristisk "knekk" som Hero, så kommenterer alltid folk at den er veldig god å holde. Den ligger svært naturlig i hånden. HTC startet dette fenomenet med G1, videreførte det i Magic, om enn litt mer moderat, og med Hero kjører de på igjen. Det er tydelig at dette er et design som har falt i smak både estetisk og ergonomisk. +1 til HTC for innovasjon og evne til å utfordre Apple med unike produkter. Forøvrig er ikke Hero-ROMen en spesielt ettertraktet oppdatering for meg, jeg venter heller til Android kommer i ny utgave. Er vel bare GUIet som er forskjell på Magic og Hero.. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 HTC Hero bruker en gammel ARM11 prosessor som kom på markedet før gamle iPhone Edge. Å lansere noe slikt i dag er et helt talentløst forsøk på å spare seg noen få kroner i produksjonskostnader. Les denne artikkelen om mobil CPU arkitektur og se hva jeg mener: http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3595&p=1 HTC Hero fortjente noe mye bedre! Blir nok heller en iPhone 3GS på meg (JA S for speed!) Jeg er helt enig med deg om at CPU-en burde vært byttet ut for det bedre (det gjelder veldig mange mobiler). Det er vel såvidt meg bekjent ARM11 i alle nye HTC-mobiler + Sony Ericssons Xperia X1i. HTC Magic føles utrolig kjapp og responsiv, men kjappere hardware er selvfølgelig alltid å foretrekke siden vi lever i en tid der multimedia er i fokus. Uansett kan du vel ikke seriøst mene at siden 3Gs har kjappere CPU så velger du heller den? Det er jo to forskjellige verdener! OSS vs. verdens mest lukkede plattform. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 At lyden skrus av når den ligger opp ned har jeg på min S60 telefon. Det jeg lurer på er teflon, det høres ut som noe jeg har i stekepannen min, som en venn av meg greide å skrape opp med en stekespade av metall. Det er vel kjent at man ikke skal bruke metal-redskap på teflon panner, så hva skjer med denne teflon telefonen sammen med f.eks. nøkler i lommen? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har du mobilen sammen med nøklene dine i lommen kan du vel egentlig ha det så godt. Blir jo riper i telefonen, teflon eller ikke.. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Forhåpentligvis har du ikke samme temperatur på mobilen din som kameraten din hadde på steikepanna da han skrapet den opp. Uansett anbefaler jeg ikke metallsteikespader mot noen andre mobiler heller. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ser konge ut denne her. Blir nok ein slik på meg Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hovedpoenget med teflon er vel ikke å beskytte mot riper o.l. men å hindre at flekker og skitt setter seg så lett på en hvit telefon. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er vel også mye for at man skal få følelsen av at det er kvalitet på skallet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ifølge Engadget er det kun den hvite som har teflon-belegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg