Nicolai-90 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei! Jeg pinger stadig ut etter at jeg fikk meg trådløsrouter, gigabyte gn-br01g. Bruker ikke trådløst-nettverkskort på den stasjonærepcen og routeren funkerer heller som en hubb fra pcen min til modemet. Nettet er oppe å går etter ca 2min, da jeg reparerer den lokale tilkoblingen. Aner ikke hvorfor jeg pinger ut, og skulle gjerne fått litt hjelp til å fikse det, kanskje noen har noen erfaringer eller tips rundt dette? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Du har kabel ifra PC til routeren(modemet) ditt sant? Du kan evt prøve å bytte ut kabelen. Hvis det ikke funker så kan du ringe til de du har internett hos og forklare problemet til de. Lenke til kommentar
Nicolai-90 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 har nå testet med en annen tp kabel, og jeg pinger fortsatt ut.. men takk for svar:) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Prøvd å koble kabelen fra modemet inn i en av LAN portene på routeren og slått av DHCP server i denne? (Hvis altså det er et modem med routerfunksjon du har!?) Endret 19. juli 2009 av trn100 Lenke til kommentar
Nicolai-90 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Har ikke router modem dessverre.. Jeg tenker at jeg tar en tlf til internett leverandøren min i morgen. Men tusen takk for svar:) Lenke til kommentar
Tromac Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 kunne noen fortalt meg åssen man setter kode/lås på den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå