Grønning Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Heisann. Jeg lurte på om noen kunne lage en banner for meg. Kriterier: ca. 490*120. "Erlend's accomplishments" må stå i den. Bare store bokstaver kan også prøves. Gjerne noe som skiller seg ut Tøff stil Ta gjerne med noe fra Guitar Hero hvis mulig Fargene bestemmer dere selv, helst ikke noe alt for lyst, prøv heller noe mørkt kanskje Tusen takk for alle forslag! Endret 17. juli 2009 av Grønning Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Må først påpeke at jeg ikke er god til dette. ... Men jeg kjedet meg, så jeg benyttet anledningen til å ha noe å sette fingrene i. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Bilde ble litt stort Endret 24. juli 2009 av MenuM Lenke til kommentar
O3K Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jeg antar at den skal brukes som custom image i Guitar Hero? Uansett, her er en ny, som har Guitar Hero tema denne gangen Endret 24. juli 2009 av O3K Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg antar at den skal brukes som custom image i Guitar Hero? Uansett, her er en ny, som har Guitar Hero tema denne gangen Måtte bare komme med et innspill og si at den der var dritkul, O3K. Hadde det vært meg du hadde laget banner til, hadde jeg lett valgt den der. Endret 25. juli 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
brk Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Se om dette kan fungere, her er ei png fil med transparent bakgrunn slik at bare tekst og bilde vises. Hadde litt jobb med å fjerne bakgrunnen, Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Se om dette kan fungere, her er ei png fil med transparent bakgrunn slik at bare tekst og bilde vises.Hadde litt jobb med å fjerne bakgrunnen, den der ble utrolig kul! Lenke til kommentar
brk Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Gah, tar helt av her. Her er ett till. Har mulighet for å lagre det med transparent bakgrunn og større også. Fantastisk inspirasjon, Bert Monroy. Photoshop guru Endret 26. juli 2009 av brk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå