kjermy Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Å drive med narkotika for å le litt, er jo veldig dumt... Er kanskje litt lurere med lettere inntak av alkohol? Om du er så desperat etter litt latter, samle noen kompiser og se en morsom film... Ler sjeldent alene, men blant venner er jeg kjennt for å le av veldig mye. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg ler ihvertfal hver gang jeg ser dette bildet: http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-sn...0_1831413_n.jpg Prøv og se på det. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Skulle ønske jeg lo mindre! ifølge folk her må du vel da høre på værste listepopen Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvorfor kan ikke du le når Geilo(jeg lo)? Æsj, den fungerte ekstremt dårlig over nettet Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvorfor kan ikke du le når Geilo(jeg lo)? Æsj, den fungerte ekstremt dårlig over nettet i lol`d. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 www.allsp.com protip: se på når du er overtrøtt og noen episoder som involverer butters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå