Gå til innhold

Bra/billig hjemmkino receiver?

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen ;)

jeg skal gå til innkjøp av XTZ 99 W10.16 subewoofer og et par dynavoice m-65EX, først av alt lurte jeg på om det er noe som funker bra sammen, til spesielt film, men også litt musikk?

Uansett så må jeg ha en hjemmekino receiver(skal ha surround bare jeg får råd til det) og jeg lurte på om det var noen som hadde tips og erfaring med en billig og bra receiver som klarer å drive alt sammen? helst under 3500, men kan til nød strekke meg til 5000 hvis det virkelig er verdt det.

På forhånd takk :!:

Endret av Remiii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med Yamaha RX-V663, eller en av årets modeller fra Yamaha?

765 (?) tror jeg er årets toppmodell fra yamaha, dog litt dyr.. Har ikke så mye peiling, men har selv nettopp investert i V663.

Ja det høres bra ut, skal sjekke det ut nå; )

Lenke til kommentar

765 (?) tror jeg er årets toppmodell fra yamaha, dog litt dyr.. Har ikke så mye peiling, men har selv nettopp investert i V663.

765 er nok meget langt fra en toppmodel hos Yamaha. Den heter Z11, under den ligger Z7, så kommer 3900, og 1900. Så kommer billig modellene, som nok 765 er toppmodellen av.

Uansett til trådstarter, kjøp en forsterker med dekoding av DTS MA og Dolby True HD. Yamaha, Onkyo, Pioneer, Sony osv skal funke meget bra.

Lenke til kommentar

765 er nok meget langt fra en toppmodel hos Yamaha. Den heter Z11, under den ligger Z7, så kommer 3900, og 1900. Så kommer billig modellene, som nok 765 er toppmodellen av.

Uansett til trådstarter, kjøp en forsterker med dekoding av DTS MA og Dolby True HD. Yamaha, Onkyo, Pioneer, Sony osv skal funke meget bra.

ja må nok sjekke ut det også, men har sett litt på Yamaha RX-V663 som scorer bra i testen i hjemmekinobladet.. men er ikke helt sikker enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...