dan83 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 hei har et bilde som jeg er meget fornøyd med, men dessverre så var det en dråpe på linsen når bilde ble tatt, noe som selvfølgelig ødelegger en del!? Så er det noen type redegering som kan fjerne dette!? Tviler at det går, men skader ikke å spørre! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Bilderedigering er ikke min helt store greie. Jeg vil dog si at det muligens lar seg ordne med et god program som Photoshop. Om du har mulighet til å laste opp bildet her. Er det kansje en her med kunnskap og nødvendig programvare som enkelt kan fikse bildet for deg. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 ja, det hadde jeg satt pris på, siden jeg selv kun har lightroom 2!! Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hadde du satt deg skikkelig inn i programvaren din eller orket et lite søk i den utmerkede manualen som du kan få opp ved å trykke F1 på din PC eller bare orket å taste inn "clone tool lightroom" på Google hadde du fått svar for lenge siden. Du trykker på knappen "N" i Develop-modulen for å få opp Spot Removal Tool. Innstillingene under er gaaaaaanske rettfram om du orker å stille størrelsen selv. EDIT: leif. Endret 16. juli 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå