Gjest Guest_Anders_* Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har fått invitasjon til å spille volleyball med noen jenter jeg kjenner ganske godt. Noe forhold er jeg ikke ute etter, men vil ha det gøy og ikke virke kjedelig. Dette er første gangen jeg skal omgås disse jentene alene (altså uten andre gutter). Jeg er litt usikker på meg selv, og vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg. Har noen et tips hvordan jeg skal gjøre dette? Skal jeg "gruse" dem i selve spillet, eller skal jeg la dem vinne? Eller skal jeg rett og slett bare si at jeg har noe annet å gjøre, fordi jeg kommer til å dumme meg ut? På forhånd takk, Anders Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ta det helt med ro. Spill ball og ha det gøy. Det er ofte en fordel å ikke la konkurranseinstinktet ta helt overhånd, men heller prioritere det sosiale. Ordner seg nok skal du se ^^ Og for all del, ikke avlys fordi du er litt nervøs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Var selv i akkurat samme "situasjon" som deg i dag. Bare ta det som normalt, du. Endret 16. juli 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ta det helt med ro. Spill ball og ha det gøy. Det er ofte en fordel å ikke la konkurranseinstinktet ta helt overhånd, men heller prioritere det sosiale. Ordner seg nok skal du se ^^ Og for all del, ikke avlys fordi du er litt nervøs. Der er jeg en jævel. Tenker ikke over det selv men pluselig tar konkurranseinstinket mitt helt over og jeg glemmer og tenke over at jenter på 1.60 kanskje blir litt små i forhold til meg på 1.93 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Du skal ihvertfall dra! Oppfør deg normalt og ha det gøy. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Du skal gruse dem, også le hardt mens du holder armen opp og peker på dem. Du må også rope "eid!" flere ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Du skal gruse dem, også le hardt mens du holder armen opp og peker på dem. Du må også rope "eid!" flere ganger. Det er allerede nevnt: Oppfør deg normalt og ha det gøy. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Du skal gruse dem, også le hardt mens du holder armen opp og peker på dem. Du må også rope "eid!" flere ganger. This man speaks the truth! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anders_* Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tro meg, jeg grusa dem. En moderator kan kanskje være så snill å lukke denne, samt helst slette den også? Takk Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 screenshotted! muahahahahaha Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anders_* Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kos deg med ss Kanskje en mod ville være så snill å stenge / aller helst slette denne nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det er ikke sånn det fungerer. Tråden skal stå for evig og alltid slik at folk med samme problem kan lese om det. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det får være opp til moderator, ingen vet om du/OP sitter på samme IP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå