Rescue me Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Herlig sang, veldig avslappende . Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Likte den veldig godt! Lastet ned, og skal høres på. Men, trommen føltes litt "ute av takt", til tider, som at den prøvde å gå fortere enn hva resten av komposisjonen gjorde. Kan ikke si når dette skjedde, men tror det var rundt 7 minutter. Lenke til kommentar
Vorgex Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg gikk på Bømlo Folkehøyskole. De har en bra linje for jazz/improv (og musikal). Det var et så herlig år. Helt utrolig. Ellers kan jeg anbefale musikk på Voss. De har flinke lærere, men det kommer vel litt an på hvordan du vil året skal være. Hvilket instrument du vil spille, hvilke sjangre etc. Trøndertun har fått skryt. Skjeberg FHS har musikkproduksjon, om du heller vil ha det. Tonheim er jo alltid førstevalget til de flinke med ambisjoner i musikk, og ellers er det bare å lese litt på folkehogskole.no Viktig å velge ut ifra hvordan internatene er og hvor det ligger. Jeg valgte Bømlo fordi det ligger på landet. På en øy. Egen brygge og båter og alt man trenger. Og de har veldig gode internater. Digg å ha eget bad og dusj på alle rom. Slippe å dele med 10 andre, hehe. Men jeg anbefaler virkelig folkehøyskole. Jeg ville ha gjort det igjen om jeg kunne, hehe. Gikk ut av skolen med 20 nye venner, hehe. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Har hørt utelukkende positivt om folkehøyskole fra de som har gått der, så det blir garantert at jeg tar et år på FHS! Jeg vil studere utøvende, med trommer som hovedinstrument. Trøndertun er litt for nærme, da jeg er lei av Trøndelag etter 18 år her, vil reise et stykke, hehe. Vil spille moderne, kreativ rockmusikk. Er ikke Tonheim mest for klassisk? Og jeg vil gjerne være et sted hvor det er bra bandmiljø. Lenke til kommentar
Vorgex Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Du får lese litt på skolene sine sider. Det var veldig bra bandmiljø på Voss 07/08, men veit ikke hvordan det er nå. Og de spilte god rock, men ikke nødvendigvis moderne. Bare å lete, lese og ringe litt. Kan skjønne Trøndertun er uaktuelt. Hadde lyst til å gå der pga de gode linjene og miljøet, men det er jo litt for nært hjemme. Derfor ble det et år på en øde øy på vestlandet. Herlig! Lykke til med å velge en folkehøyskole, da. Lenge til du har tenkt å ta et år? Fortell meg hva det blir til når du velger, da. Lenke til kommentar
Vorgex Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvordan går det med musikken din? Ferdig snart? Gleder meg til å høre det. Tenkt mer på fhs også, eller? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Musikken ble satt på pause en lang stund grunnet dataproblemer, desverre. Ville gjøre noen endringer på én av låtene, men mistet viktige plug-ins som jeg enda ikke har fått til å virke igjen. Men det får være greit slik det er nå, da de endringene jeg ville gjøre ikke var store greiene.. Oppretter ny tråd i løpet av kvelden, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå