MrVilla Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hei der. Jeg kjøpte hele pakken her med trommer og det hele rundt juletider og har hatt det veldig moro med dette. Trommene var kanskje ikke de aller beste da dem registrerte ikke alle slag men det gikk greit nok. En dag jeg skulle spille her så trykket jeg på PS knappen på trommesettet så lyste en led og resten blinket. Trommene ville ikke fungere. Jeg skrudde av og på PS3, jeg forandret USB port og jeg skiftet batterier. Inegnting virket. Jeg sjekket også at ingen ledninger var løse og at alt satt skikkelig. Niks. Ingen problemer noe sted. Dem ville bare ikke virke. Jeg sendte en melding til Activision, men fikk aldri noe svar. Nå har det samme skjedd med gitaren min. En led lyser og resten blinker. Noen som har erfart dette? Endret 17. juli 2009 av MrVilla Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det at LED-Lysene blinker, er vel et tegn på dårlige batterier? Men uansett om batteriene er dårlige, bør jo trommene ha fungert Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Okay.Jeg tok og skiftet på alle kontrollerene med nye batterier. Nå blinker ingen, men.... Lead gitar lyser på 3 og 4. Bass gitar lyser på 2 og 4 Trommene lyser på 1 og 4 Noen ideer? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Saken er løst! Takk og gud:) eg var absolutt ikke klar over at det gikk ann å sette kontrollere til ønsket nummer. Da jeg gikk inn på system menyen så viste det seg at dem hadde fått nummer 5, 6 og 7 Sånn er det når man ikke er helt inne i hvordan alt fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå