Twinflower Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har fått tak i noen klipp råfilm fra noen fallskjermhopp jeg var med på, og jeg vil gjerne dele de med noen andre. Men slik det er nå, med 500mb pr fil som er et par minutter lang så er det ganske uaktuelt å få de på nettet. Jeg har prøvd å nedskalere de med VLC 1.0.0's innebygde algoritme, men den klarer ikke å få med bildene slik den skal. Jeg har også prøvd med "SUPER", som har taklet ganske mye annet i min tjeneste, men den klarte dessverre ikke denne utfordringen. Så hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Du kan jo prøve http://sourceforge.net/projects/megui/ Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Det skal jeg absolutt prøve! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 ok, veldig flott program, men det klarte ikke å lese m2ts-filene. Det står at den ikke klarte å rendre, og at jeg manglet filter. men andre program klarer det, så jeg vet ikke helt. lastet ned avisynth også, for sikkerhetsskyld, men like langt. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Videoredigeringsprogrammer som Edius klarer dette. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Takk for svar. Jeg klarte det med iSkysoft sin video converter også. Sikker på at gratisgreia handbrake også fikser det (handbrake.fr) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå