ØrjanM Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har et geforce skjermkort! Jeg var litt uforsiktig da jeg skulle sitte ledningen til en vifte i hovedkortet, jeg kom bort skjermkortet med en bit av ledningen der det ikke var gummi rundt. Maskinen restartet, da var bildet strekete og det kom feilmelding opp, så restartet den seg igjen??? Hva kan være feil, er kortet ødelagt??????? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 hva sto det på feilmeldingen da? obs: ta å fjern de spørsmålstegnene, og lag en saklig overskrift leding uten isolering? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 ....og går vifta rundt etter "sammenstøtet"? Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Det er ikke vifte på kortet. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Regel NR1 når du skal fixe noe på pcen:slå ALLTID av pcen! Selv om du [k]skal bare[/k].... Hvis tingenes tilstand ikke bedrer seg har du sansynligvis gitt en eller annen komponent litt for høy spenning så den slutta å funke som den skal Lenke til kommentar
Cool Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Du klarte og få til en kortsluttning. Da har sansynligvis ett eller annet godt i stykker. Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Hva er en kortslutting? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 dyrt ! nettopp En kortslutning er en STOR STRØM som kan ødelegge opptill flere viktige komponenter på skjermkortet som er svake for høye overspenninger......med andre ord det SVIR kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå