kaarebeate Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Vil gjerne ha tilbakemelding på ting som kunne vært gjort annerledes/bedre, da jeg er fersk med fotografering! Edit: Feil format på bilde!! Endret 16. juli 2009 av kaarebeate Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Fint bilde, morsomt motiv, gode farger...hvis jeg skal komme med forbedringsforslag: Ville kanskje ikke plassert gutten så "midt-stilt"... RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Fint bilde, morsomt motiv, gode farger...hvis jeg skal komme med forbedringsforslag: Ville kanskje ikke plassert gutten så "midt-stilt"...Må si meg enig med Randi her. Gå litt nærmere, og tenk mer på komposisjonen. Lenke til kommentar
boos Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Uheldig med lys/skygge i guttens ansikt. boos Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Likte idéen og motivet. Men som sagt tidligere: plassering og ansiktsuttrykk var ikke helt på plass. Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Takk for innspill, kan ikke si meg annet en enig i forslagene deres, dette var et av de første bildene jeg tok, og skal ærlig innrømme at komposisjon/skygge/midtstilling o.l. ikke var i mine tanker!! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Synes du gjør en veldig fin begynnelse jeg...så dette lover bra RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå