Gå til innhold

må ha ny tlf, men binding enda!

Anbefalte innlegg

Hei, min telefon tok kvelden her om dagen så da begynnte jeg og kike etter ny, bestemte meg for SE w902 m/tele2 champion som ny tlf.

jeg trodde jeg hadde hatt min gamle tlf i et år, men det var ikke før 26.9 ifølge telenor, men de sa at jeg kunne inngå en ny avtale 26.8.

hva betyr det? er det "sant" det de sier at jeg kan bytte til tele2 26.8 eller er ny avtale da bare innen telenor så jeg må vente til 26.9 før jeg kan bytte til tele2?

telenor skulle ha 700kr for å bryte binningstiden med meg nå, så vet ikke hva jeg skal gjøre, vente til binningen er utgått, få i et nytt nr til tele2 så jeg begynner nå eller har en av dere et bra forslag?

nr mitt står nå i navnet til min far pga fri familie, men nå som jeg ska bytte til tele2 vill jeg ha nr i navnet mitt så jeg får fakturaen og slikt, de jeg snakket med på elkjøp sa at min far måtte stå som eier på tele2 også selv om jeg er straks 20år, kan noen forklare meg det?:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan fornye avtalen din med Telenor etter 11 mnd. Skal du gå over til en annen operatør må du vente til avtaleperioden har løpt ut, i ditt tilfelle 26/9.

Det at du er med i fri familie og nummeret er registrert på faren din, betyr at det er han som står som juridisk eier av nummeret. Dermed så er det han som må overføre "sitt" nr til Tele2. Når det er gjort kan nummeret overføres fra hans navn til ditt. (Eller omvendt: Du må melde nummeret ut av fri familie, overføre det i ditt navn og så tegne nytt abb. hos Tele2)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...