m1982 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 I studietiden brukte jeg ikke så veldig mye penger på klær. Så, i ettertid, har jeg forsøkt å finne "min stil". Dette har gjort at jeg ila de siste årene har brukt relativt mye penger på klær. Jeg mener imidlertid at jeg etter hvert har klart å nærme meg min stil. Etter dette noe kostbare eksperimentet sitter jeg med en god del klær jeg egentlig ikke bruker. -Noe passer rett og slett ikke, for trangt når man sitter, etc. -Noe er i feil passform. -Farger som ikke helt passer meg. -Annet er i en stil man ikke identifiserer seg med lenger. -Gode kvalitetsmerker uten at det er noe helt ekstremt (bla Corneliani, G-star, Cast Iron, etc). -Pent brukt, noe er sørgelig nok nesten ubrukt.. Størrelsene er normale for slanke personer på ca 182cm, ca 31/34 bukser etc. Så, da lurer jeg på om det fins måter å få solgt disse klærne på? -Bruktbutikker som kjøper det inn etc (Oslo). -Tipper Finn blir for mye bryderi. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Du kan kontakte Edda-media(eierne av diskusjon.no) for å få til et bruktmarked for mote-delen av dette forumet. Det har allerede vært litt prat om det i cafèen. Hvis ikke kan du lage en tråd på forumet her med bilder og priser Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Opprett jegselgerpentbrukteklaer.blogg.no og reklamer i vei :-) Lenke til kommentar
m1982 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Hadde helst sett for meg en butikk som kjøpte klærne mine for en sum og solgte dem videre over disk, enkelt og bryderiløst for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå