Gjest Guest_Sam_* Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei Lurte på er det mange her som fjerner hår fra kroppen .. barberer , voks eller epilerer ? Vet det er veldig Femi , bare lurte på er nysgjerring Siden jeg har mye mer hår på kroppen enn vanlig så jeg vuderer å fjerne det .. derfor lurte jeg på er det vanlig at menn også fjerner hår , eller ? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Kommer ann på hvor du mener? Er vel ganske vanlig å barbere seg i ansiktet feks Tror også det er vanlig å stusse, eller evt. fjerne helt - hår andre steder også. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sam_* Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Min feil, Tenkte på armer, ryggen, bein osv .. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hm... jeg tror ikke det er like vanlig å fjerne hår på de stedene, men personlig har jeg ingenting i mot de som gjør det. Det er flere som med fordel kunne stusset ned ryggen litt feks.... Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er mer uvanlig enn vanlig vil jeg tro. Å barbere seg i armhulene er feil. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Eneste jeg tar en ansiktet (utenom når jeg faktisk vil prøve ut litt forskjellige skjeggfrisyrer) og nedentil. Utenom det fjerner jeg ganske lite hår andre plasser. Synes også, som Erik den Raude nevnte, at å barbere seg i armhulene er feil ja :S Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sam_* Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 hva med armer, ryggen, bein,magen-bryste ? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Femi og femi. Du må gjøre det du synes må til for at du skal se bra ut. Ikke bry deg og hva andre folk gjør og ikke gjør. Hvis du synes at du ser bra ut med ikke noe hår på leggene så gjør du det etc. men selv barberer jeg: Ansikt Bryst Mage Nedentil Har ikke så mye hår på rygg. Men hadde jeg hatt mye ville jeg ha tatt det og. Armer og bein barberer jeg ikke. Fordi jeg synes ikke det ser så veldig bra ut. Synes ikke mye hår på kroppen er spesielt pent. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tips: Har du mer hår en vanlig, IKKE voks... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sam_* Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 jeg tenkte på Laser Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Stuss i vei! Helt hårløs kan vel se litt femi ut. Ikke at jeg bryr meg men. Synes du noe er for langt, stuss det/kutt det vekk! Lenke til kommentar
Vale Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Tips: Har du mer hår en vanlig, IKKE voks... Hvorfor det? Mener du vedkommende skal barbere seg da, eller mener du at han skal beholde hårene? Vil man først ha dem vekk anbefaler jeg voksing... Ikke smertefritt, men holder i 3-4 uker og forholdsvis rimelig. Ingen god ide å bruke barberhøvel i alle fall! Dårlig resultat og en masse stress og søl hver uke, du kommer nok til kutte deg til blods også... Det er plenty mannfolk som gjør det, frivillig eller ikke, så ikke tenk på at det femi! Kvinnfolka liker det, og sex blir noe helt annet etterpå Go, dude! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Barbere vekk så det ikke er fullt av hår, så kan man vokse.. er jo vondt å vokse om du har dritmye hår. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Quoted for truth, som det heter! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det er mer uvanlig enn vanlig vil jeg tro. Å barbere seg i armhulene er feil. Hva med å stusse? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er mer uvanlig enn vanlig vil jeg tro. Å barbere seg i armhulene er feil. Hva med å stusse? Hva med det? Om det er "greit" mener du? Utdyp litt... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Fra "midt-punktet" og opp mener jeg er greit. Under armhulen er veldig smaks sak, jeg har prøvd uten at det var helt det store. Men busk som stikker ut t-skjorte ermet kan med fordel tas bort/stusses. Generelt når kroppshår vises når du går rundt med t-skjorte burde trimmes ned.. Jeg tar selv brystet, ryggen og overarmene (inkl ansiktet) "fast" også kontrollerer jeg veiviseren og der den ikke peker, hvis jeg virkelig føler meg i humøret, forsvinner dette også. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt tråden da førsteposten strider med reglene for gjesteposting. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Det finnes dessuten flere tråder som omhandler dette. Den store intimbarberingstråden. Barbering nedentil? Hvilken intimbarbering foretrekker du hos partner? edit: jeg ser at jeg har bommet litt med linkene over så jeg gir et par ekstra som kanskje kan være til hjelp. Hva kan man gjøre med kroppshår? Fjerning av kroppshår Jenter! Hva synes dere om hårete menn Endret 22. juli 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg