AsconaB Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Har et kablet nettverk med 5 maskiner, lurte på om det er mulig å kun dele mapper mellom 2 maskiner f.eks ? At ikke resten av maskinene på nettverket har tilgang til dem ? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Passordbeskyttelse er eneste jeg kommer på Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Hvordan setter jeg det da ? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Siden jeg ikke bruker Vista eller W7, og regner med at du, som de fleste andre gjør det, så er det beste jeg kan gjøre å gi deg denne lenken. http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb727037.aspx Beklager at jeg ikke kan hjelpe mer enn dette. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) De fleste andre bruker vel XP ? Ivertfall det jeg har intrykket av, jeg bruker ivertfall XP Pro. Greide å søke meg frem til xp ved hjelp av linken din der, men finner fortsatt ikke noe om å sette passord begrensning. Endret 17. juli 2009 av AsconaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå