Hotel Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Har hatt problemer med minnebrikkene mine helt siden jeg fikk de, nå funker de ikke lengre og jeg har tenkt til å kjøpe nye. Gidder ikke å ta meg bryet med å klage, tar for lang tid. Derfor lurer jeg på om jeg bør kjøpe de samme minnebrikkene som jeg har nå, eller om jeg bør kjøpe noen helt nye. Er i utgangspunktet fornøyd med de jeg har nå, men grunnen til at jeg vurderer å kjøpe helt nye er om det kan være kompinasjonen mellom datakomponentene mine som er skyld i alle problemene jeg har hatt. Er det stor sansynlighet for det? Hva mener dere jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Pga pris,er det like greit å kjøpe 2 stk 2 GB brikker,og prøv et annet merke hvis du har dårlig erfaring med de brikkene.Jeg forsto det sånn,at du brukte 4 stk 1gb Corsair TWIN2X brikker,prøvde du å justere opp dram til 2.1 volt i bios? Det har også kommet 8 bios update til ditt hk,kanskje det kan hjelpe med en nyere versjon! Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 ja, hadde egentlig tenkt til å kjøpe 2 stk 2GB. Har ikke justert volten, hvorfor burde jeg gjøre det? ja, det skal jeg teste ut! er faktisk litt usikker på om det er minnebrikkene, memtest86 gir ingen feil! kjørt i 3-4 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå