dangerc Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 skal gå til anskaffelse av et nytt hk. tenkte i denne fobindelse og kjøpe et: Asus P4C800/DELUXE Hovedkort S478/800mhz I875P, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, LYD, Raid noen som har noen erfaringeranbefaling av evt andre hk. hk må ha raid og serial ata, er også kjekt om det har dual ddr og 800mhz. skal monteres i et vannkjølingsystem og klokkes takker på forhånd. Lenke til kommentar
gecho Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Abit sitt kort er nok bedre for overklokking. Asus -kortet lar deg ikke stille CPU - Vcore høyere enn 1,6V, - og det holder ikke om du har litt ambisjoner om skikkelig overklokking. Jeg regner med å gå for Abit IC7 :wink: Lenke til kommentar
gecho Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Intel -kortet yter best i "default" stand. Men kortet lar deg ikke overklokke noe særlig i BIOS. Du kan stille fsb til 807 om jeg husker rett ... :-? Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Abit IC7 og MSI P875 NEO skal visst være bedre enn ASUS kortet. Se Prometia del 2 artikkelen på www.overklokking.no for overklokkingsresultater av MSI kortet. Og på Intel sitt kort er det kun en Burn In funksjon som setter FSB til 208x4 pga QDR!(Med tanke på overklokking) Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har selv kjøpt hk'et Abit IC7-G på komplett . Et skikkelig bra hk, med 1 gb lan, audiokort og 4 ram-slots Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå