GRIM87 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hei, jeg skal en tur til svinesund å handle litt alkohol tenkte jeg Så lurte jeg på om noen vet hva de butikkene som selger det heter? har dem hjemme side slik at jeg kan se priser osv? har aldri vært der så jeg har ikke peiling skulle bare sjekket ut priser.... Litt vanskelig å finne med google når man bare skriver alt mulig med " svinesund " lichom på forhånd takk mvh Grim Endret 16. juli 2009 av GRIM87 Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Skal du ha "ordentlig" alkohol må du dra til Strømstad, der har de systembolag. På Svinesund får du bare kjøpt folkøl.. (Er det ikke det det heter? Max 3.5% i alle fall) Kart Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ta turen til Strømstad og Systembolaget, de har åpent til 18:00 er det vel på ukedager. Folkeølen som de kaller den er i beste fall utvannet skvip som ikke kan sies å smake godt, uansett hvor posetiv innstillt man er til den Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Åja, hjemmesiden til Systembolaget finner du vel? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Første avskjørsel har du Nordby som er et gedigent handlesenter. Dog, som de andre har sagt så må du inn til strømstad for alkohol. Det er to pol der. Et tidlig i utkanten av Strømstad og et lengre inne i byen. Det lengre inne i byen har mer utvalgt, men hvis det er mye folk i strømstad er det et svare strev å komme seg inn dit. Skal du kjøpe mat så sjekk dato, de er noen røvere med å legge nesten "gammel" mat først. Velkommen til harryhandel. Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Jepp, jeg tenker egentlig kun alkohol nå men skulle gjerne visst om prisene før jeg dro lizm Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 http://www.systembolaget.se/SokDrycker/ Her finner du prisene på Systembolaget Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 hmmm takk archongamer Herregud det var ikke så veldig billig egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå