Niram Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hehe, er enig i det du sier Er PS3000 den beste 50" til under 12-13 000? Har veldig lyst på den størrelsen, spesielt når jeg hører at det sannsynligvis går greit. Det blir ikke slik at jeg sitter og beveger hodet sidelengs når jeg ser på TV? Det blir litt slitsomt, ikke minst under gaming Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hehe, er enig i det du sier Er PS3000 den beste 50" til under 12-13 000? Har veldig lyst på den størrelsen, spesielt når jeg hører at det sannsynligvis går greit. Det blir ikke slik at jeg sitter og beveger hodet sidelengs når jeg ser på TV? Det blir litt slitsomt, ikke minst under gaming Just go for it man! Don't look back!!! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Veit ærlig talt ikke om jeg tør. Kan du svare litt mer utfyllende? Hehe Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Veit ærlig talt ikke om jeg tør. Kan du svare litt mer utfyllende? Hehe Vent i noen år har hørt det kommer en bra tv da..... Det er vel argumentert godt nok hvorfor man bør kjøpe denne skjermen i 50 tommer... Billigst og best i sin prisklasse er vel en en god konklusjon. Endret 30. juli 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hehe.. Poenget var at jeg var usikker på om 50" blir for digert på 1.80->2m avstand (noe jeg tror det blir). Prisen på LG'n er det ingenting å si på Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hehe.. Poenget var at jeg var usikker på om 50" blir for digert på 1.80->2m avstand (noe jeg tror det blir). Prisen på LG'n er det ingenting å si på Kan fort bli noe stort på 2 meters avstand ja, tror jeg ville satset på 40-42. Det kommer litt an på hva du er vant med, jeg gikk fra 32 til 42 på 3,5 meters avstand og syntes det ble stort den gangen men etter 2 år så gikk jeg opp til 50 og syntes det er passende. Prøvesitter 2 meter fra skjermen nå og syntes det blir for stort/ubehagelig men du får nesten prøve selv i en el butikk men det hadde ikke fungert for mine øyne. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg syntes 32" ble veldig lite på 2m.. Slik som jeg har det nå.. Men på den annen side blir 50" for stort. Har akkurat bestilt meg TV, valget endte på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=446089 Tror jeg blir fornøyd. Det blir stort, men jeg håper og tror det skal gå greit Blir lenger avstand om ca et år også.. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Dette med størrelse handler mye om smak og behag. 46” på 2 meter er knapt for noen, men andre synes dette er helt ok. Dette finner du fort ut av og skulle det by på problemer så går du ned til 40 – 42. Hvis du nå går fra en 32” så vil du uansett bli litt overveldet de første dagene, men du vender deg fort til det. Ha det fett å se bra film! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Sant det, jeg liker store skjermer godt Noen som har noen erfaringer med tv'en jeg valgte? Går fra 32" tatung, så tror jeg merker forskjell, hehe : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå