Repvik Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hovedkortet jeg har nå går det ikke ann å overklokke med selv med nyeste bios oppdatering så det skal byttes ut. Har funnet ut at p45 muligens er et smart valg, men lurer på hvilket jeg skal velge. Har lyst til å overklokke fra 266x7 som er standard for denne prosessoren, og opp til 400x7. Ellers ser pcen min slik ut: corsair vx 450W strømforsyning 3gig 800mhz ddr2 ram 8800gt 2 sata harddisker Lenke til kommentar
Professional Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg kjører [email protected] på ASUS P5B-E Plus siste 2 årene på gamle pcen som damen bruker. Det er basert på P965 som er et eldre chipset men til en E6300 fungere det helt ok. Har også testet den i mitt nyeste HK Gigabyte GA-EP45-UD3P hvor det klokket like langt, basert på P45 slik at det er bedre med tanke på quad core overklokking hvis du skal oppgradere cpu engang. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Om du ikke er avhengig av SLi/CF så kan et brukt P35 kort være et godt og rimelig valg. Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Vist du skal ha mulighet får CrossFire så kan Asus P5Q Deluxe vere eit alternativ, fsb'en på det kortet er jo stabil en del over ditt ønske men gjere det noke? Testa super pi med 535fsb, noke ein ikkje kan klage på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå