Gå til innhold

*SLETTET*

1SSB™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har de ikke fanklubb eller noe? Ofte kan du skrive og be om en.

Eller kontake selskapet her i norge som utgir platene dems.

Haha ja, hva i all verden er vitsen med det? Hele pointet med autografer er at DU får den av artisten, gjerne med en hilsen til deg.

(hva er vitsen med autografen til Aqua i det hele tatt? :!: )

Dumaste jeg har lest. Hva med artister som er døde? Har du ikke glede av en signert bilde da heller????

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Trådstarter: alder og kjønn? :p

Er du bare ute etter å mobbe? Fatter ikke hva du er ute etter nå. Folk har forskjellig smak. Personlig liker jeg ikke Aqua, men hvorfor gidd å forsøke å hakke ned på noen som gjør det? Helt meinings løst. Bare gå vekk Shocklez.

1SSB™, jeg fant andre plasser:

Rene, har et egen EntertainmentCoaching firma. Mulig du kan be han/de for et band autograf?

Men overalt jeg har nå søk viser dem til MySpace siden. Tror du får forsøke å sende et melding periodisk inntil du får et svar, ikke send for ofte mulig de ignorerer deg da. =)

Lykke til!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Det pleier å foregå sånn her:

Send bildet du ønsker å få signert i en konvolutt stor nok til å inneholde både bildet og en ferdigfrankert returkonvolutt til plateselskapet eller byrået som jobber for de. Er ikke helt sikker på hvordan du kan skaffe denne informasjonen men det bør ikke være alt for vanskelig. Send det til en a Sender du den til utlandet legger du med noen slanter som kan dekke porto tilbake igjen. Dette tar gjerne litt tid, da det skal åpnes, prosesseres og sjekkes av de som tar seg av fanmail først. Men det pleier å gå greit det altså.

Eventuelt sjekk ut spillesteder og vent i kø med alle de andre autografjegerne rett og slett..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...