Gå til innhold

Datakabel til s55 ----> Hvor?

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg en rimilig og bra datakabel til min s55?, går det an å oppgradere s55 me ein sånn USB datakabel?... Om dere orker, kan dere nevne noen plasser hvor jeg finner masse spill, bilder, ringetoner, osv til siemens??? plz.... takker for alle svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mpx.no har USB datakabel til S55 for 340,-

Gratis spill finner du på www.midlet.org (sjekk også http://www.club-siemens.net/fun/java/ for linker til Siemens gratis-spill ). Club-Siemens har også wallpapers, animasjoner og ColorSchemes til din S55, gratis.

Skal du ha skikkelige spill, kan du kjøpe på:

www.rabbit.no

djuice.no (wap-sidene deres)

http://games.macrospace.com (VISA-betaling)

Lenke til kommentar

Ok, det høres jo rimelig logisk ut. Er ikke vant med at man kan oppdatere mobilen sin selv så det var ikke noe jeg tenkte på. Det geniale med blutooth er at vi endelig har fått en standard for kommunikasjon mellom forskjellige enheter. Hvor irriterende er det vel ikke at hver mobil må ha sin egen lader, egen handsfree, egen datakabel, osv osv. Selv innenfor det samme merke må man ofte bytte tilleggsutsyr når man bytter mobil. Men dette var litt av emne (off topic, direkte oversatt)...

Lenke til kommentar
Lade telefonen over Blåtann, altså trådløst :wink: ?

Ikke over bluetooth, men over et gigantisk magnetfelt du lager i huset ditt. Dersom du monterer noen sinnsyke spoler i taket og gulvet skal det jo gå fint det. Spørs om jeg ville bodd i det huset da...

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg en rimilig og bra datakabel til min s55?, går det an å oppgradere s55 me ein sånn USB datakabel?... Om dere orker, kan dere nevne noen plasser hvor jeg finner masse spill, bilder,  ringetoner, osv til siemens??? plz.... takker for alle svar...

Ja, du kan oppgradere programvaren til S55 med usb-datakabelen eller annen tråd-datakabel til S55.

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Interessant tanke i grunn, å lage et induksjonsfelt rundt soverommet/kjøkkenet. Ser for meg at bl.a. middagsmåltider kan bli rimelig heftig når kniver og gafler forsvinner opp i taket av seg selv :D

Men når en tenker på alle de elektroniske dingsene en omgir seg med på disse rommene er fordelene helt klart overveiene. Aldri mer behøver vekkerklokka, armbåndsuret, mobilen, PDAen, mp3spilleren, tannbørsta, barbermaskinen osv osv lades opp mer. Nevnte noen hjerneskader? Hei, er det ikke slike induksjonsfelt man bruker for å ta en sånn scanning av hjernen? Overlever en noe slikt burde en vel overleve kjøkkenet også? 8)

Lenke til kommentar
Interessant tanke i grunn, å lage et induksjonsfelt rundt soverommet/kjøkkenet. Ser for meg at bl.a. middagsmåltider kan bli rimelig heftig når kniver og gafler forsvinner opp i taket av seg selv :D

Men når en tenker på alle de elektroniske dingsene en omgir seg med på disse rommene er fordelene helt klart overveiene. Aldri mer behøver vekkerklokka, armbåndsuret, mobilen, PDAen, mp3spilleren, tannbørsta, barbermaskinen osv osv lades opp mer. Nevnte noen hjerneskader? Hei, er det ikke slike induksjonsfelt man bruker for å ta en sånn scanning av hjernen? Overlever en noe slikt burde en vel overleve kjøkkenet også? 8)

En ting er jo når smørknivene tar seg en flytur rundt kjøkkenet, en annen ting når brødknivene begynner å skyte fart rundt deg. Ville helst vært i et annet rom da. :-? Kunne jo forestilt deg nyheten "Mann spiddet av titalls kjøkkenkniver. Glemte å slå av "laderen". Nei, det å ha en hjernescanner bygget rundt huset ditt bare fordi du ikke gidder å stikke laderpluggen i mobiltelefonen, det er for sløyt! :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke S55 så jeg har ikke prøvd med noe, men jeg vet at programvaren støtter BT.

Hvis du ønsker mer info er det kanskje best at du spør må det norske forumet på Club-Siemens, der er det endel Siemens-guruer med BT ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...