Gjest stuck Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 hei... jeg har et veldig dumt problem, og jeg finner ikke ut av dette. så jeg så ingen annen mulighet enn å legge det ut her :/ lenge har jeg savnet enn vennine jeg har snakket med både på internettet og sms (og i tilegg muligens vært forelsket i).. jeg har prøvd å avtale at vi skal møte hverandre mange ganger, men det virker som om hun bare kommer med unnskyldninger og utsetninger når jeg prøver for alvor å avtale en dato. dette vært veldig vondt for meg, og derfor har jeg (dum som jeg var) snakket med foreldrene mine om alt sammen. de har nå begynt å nærmest hate henne. navnet hennes har nesten blitt et banneord i huset vårt for mamma og pappa, og jeg er tvunget til å holde problemene mine og følelsene mine om henne inne i meg. hvis ikke ender det bare i at de blir sure, og ikke vil snakke om henne. dette er såklart mye pga at jeg har snakket veldig mye om henne (noe som jeg som jeg sa tidligere, jeg aldri skulle ha gjort) nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. mange av avtalene våre har blitt avlyst og utsatt, og i tilegg får hun ikke lov av foreldrene mine til å komme hit.. og dette vet hun ikke en gang. jeg vurderer derfor å dra opp selv. jeg vet ikke hva som er best for meg. burde jeg dra til henne og så og si redde vennskapet vårt og bli mer kjent med henne, og dermed kanskje havne i kjærlighetssorg igjen? eller burde jeg være hjemme, og savne henne og ha dårlig samvittighet for at jeg lot hun fare. hjelp.. værsåsnill ;_; jeg vil så gjerne at denne vonde følelsen skal ta slutt, men hvordan? Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Heisann, har hatt litt av det samme problemet også, avtaler om å møtast blei utsatt i 8 månader før eg gjekk lei og dreit i ho, men ho var nok ikkje fra Norge eller bodde her. Så om du har pengar til å besøke ho så kan no det vere en liten ide Meir enn det kan eg vel ikkje komme på Betre og ha møtt ho enn å sitte og lure på kva som kan og kunne ha skjedd:) Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 hvis hun virkelig var interessert i deg, så hadde hun tatt større initiativ til å møte deg. så drit i hun og move on. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 hvis hun virkelig var interessert i deg, så hadde hun tatt større initiativ til å møte deg. så drit i hun og move on. Enig, ikke noe å samle på. Lenke til kommentar
Gjest stuck Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 tusen hjertelig takk for alle svar til efagimo: nå har jeg møtt henne litt før. men bare noen få timer et par ganger i løpet av et år. og da hadde vi det veldig hyggelig. men jeg vil ikke tilbake til det savne jeg var i etter at jeg var sammen med henne. og tro meg.. det var helt jævlig. til DMN og gryterett: ja.. dere har vel rett. vi hadde det veldig hyggelig sammen de gangene jeg var med henne da. og hun virker så mindre avvisende når jeg er med henne på ordentlig. men det er det alle andre har sagt til meg også.. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si til henne at hun ikke får lov til å komme hit heller.. når hun eventuelt spør om når hun skal komme >_< Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hun kommer ikke til å spørre om hun kan komme, så den problemstillingen trenger du ikke tenke på. Ut fra hva du skriver virker hun ikke interessert i å møte deg. Vet med meg selv at om jeg virkelig hadde hatt lyst til å treffe en fyr, så hadde jeg ikke latt random annen avtale e.l. hindre meg. Det at hun kommer med unnskyldninger/har andre planer tyder på at hun ikke er så keen på å treffes. Tror det desverre bare er å legge hu i glemmeboka. The cruel truth.. Lenke til kommentar
Gjest stuck Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hun kommer ikke til å spørre om hun kan komme, så den problemstillingen trenger du ikke tenke på. Ut fra hva du skriver virker hun ikke interessert i å møte deg. Vet med meg selv at om jeg virkelig hadde hatt lyst til å treffe en fyr, så hadde jeg ikke latt random annen avtale e.l. hindre meg. Det at hun kommer med unnskyldninger/har andre planer tyder på at hun ikke er så keen på å treffes. Tror det desverre bare er å legge hu i glemmeboka.The cruel truth.. hun er allerede i glemmeboka. jeg håper bare på at jeg ikke tar henne ut igjen, som jeg så ofte gjør :'/ æsj nå føler jeg meg som en taper.. hun er ikke den første liksom Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 hun er allerede i glemmeboka. jeg håper bare på at jeg ikke tar henne ut igjen, som jeg så ofte gjør :'/ æsj nå føler jeg meg som en taper.. hun er ikke den første liksom mann deg for faen litt opp a... Lenke til kommentar
Gjest stuck Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 mann deg for faen litt opp a... ja okey.. du har helt rett. ..det var teit sagt av meg det der. nå skal jeg gå videre, og slutte å sutre. tusen takk for sparket bak Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 mann deg for faen litt opp a... ja okey.. du har helt rett. ..det var teit sagt av meg det der. nå skal jeg gå videre, og slutte å sutre. tusen takk for sparket bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå