sinnaelgen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 jeg har brukt overklokkings programmet TRIXX (ATI) for å få mest mulig ytelse av skjermkortet mit. Nå har jeg også installert AD-Aware. etter dett så har det kommet en Feilmelding om at filen trixxhooks.dl ikke finnes , ente ved hver opstart eller når jeg ønsker å bruke "Trixx" programmet. det nytter heller ikke å installere det , da den samme feilmeldingen kommer opp ved først oppstart. er det noen som har de samme problemene. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 AD-Aware er det ingen som er mye i delen av forumet som bruker. Fordi den er overhode ikke vært bra på mange år. Norbat har gjort en test. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1075335 TRIXX kjenner jeg ikke til. Atitool er bra til overklokking både av ati og nvidia kort. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Ad-aware er nå fjernet trixx kom på samme cd som driverne skjermkort et mit var på et skjerm kort fra saphire. - saphire Radeon 9600 pro i altantis utgave . av en eller annen grunn så virket det som de siste driverne versjon 9 xx et eller annet ikke var kompatibel med skjermkortet mit . her fikk jeg feilmelding om at de ikke var kompatibel selv om det var i xp 32 bit utgave det nyeste jeg finner ut om trixx er fra 2005. og det nyeste om Atitool er fra 2006. versjon 0.26 lukter det lit beta av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå