tormoddf Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Mens konsolleiere allerede koser seg på Mars, må PC-spillere vente til september. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er fin mindre bugs, men kan ikke si at jeg liker spillet, det er for få ting å gjøre. Sletta demoen etter en halvtime. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Vanskelig å dømme et spill utifra kun en demo. Men det jeg lurer på personlig er om spillet blir en ren port, eller om det får egne røtter hvor man utvider og forbedrer konseptet fra konsollene. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvis det er en annen utvikler som jobber på PC-versjonen så er det nok ingen port. Det jeg for min del lurer på er hvor forskjellige PC-versjonen kommer til å være. Jeg får vente på anmeldelsene når det kommer ut... Dersom spillet er i førsteperson kjøper jeg det på PC, hvis ikke blir det 360-versjonen. Kult spill uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg