ØrjanM Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har et geforce skjermkort! Jeg var litt uforsiktig da jeg skulle sitte ledningen til en vifte i hovedkortet, jeg kom bort skjermkortet med en bit av ledningen der det ikke var gummi rundt. Maskinen restartet, da var bildet strekete og det kom feilmelding opp, så restartet den seg igjen??? Hva kan være feil, er kortet ødelagt??????? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Maskinen restartet, da var bildet strekete og det kom feilmelding opp, Hva sa feilmeldingen? Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Veit ikke!! Maskin restartet før jeg fikk se hva som stod der Lenke til kommentar
QTC Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har et geforce skjermkort!Jeg var litt uforsiktig da jeg skulle sitte ledningen til en vifte i hovedkortet, jeg kom bort skjermkortet med en bit av ledningen der det ikke var gummi rundt. Maskinen restartet, da var bildet strekete og det kom feilmelding opp, så restartet den seg igjen??? Hva kan være feil, er kortet ødelagt??????? Tro heller du skal sjekke ledning en gang til ,,, ja det høres ut som vifta di ikke funke og cpu blir 2 hott ... dermed restart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå