Groffse Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei, jeg har en Yamaha YZ 125cc 1981 modell. En gammel, men den går. Det som er kjipt er at 1. giret er ødelagt, noe som gjør det vanskelig å kjøre i skogen og evt. opp-over-bakker. Tenkte jeg skulle kjøpe et større bak drev for å erstatte 1. giret, men MC-Deler har det ikke, så da vet jeg ikke hvor jeg skal få tak i det. Vet noen hvordan jeg kan få opp aks'n unntatt å dreve den opp, eller kan jeg få kjøpt det noen annet sted? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ser ikke hvordan dette kan gå noe annet sted enn å diskutere trimming, som er ulovlig på forumet. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Å trimme en crosser er da ikke ulovlig, men å kjøre den utenfor bane derimot Om du finner en annen sykkel som har like brede drev og ikke ser helt annerledes ut går det vel ann å borre nye hull i drevet å sette på. Men det er jo langtifra optimalt det også da Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Mc deler skaffer det meste om du spør har jeg erfart Send en mail til de. Ellers så finner du sikkert noe på ebay Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Kan jeg trimme den? Hvordan? (Står at diskutering av trimming av moped ikke er lov. Men det står ikke noe om cross) Endret 17. juli 2009 av Groffse Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Alt KAN trimmes men en så gammel crosser tror jeg ikke du får noe spesielt med sånne deler til Men fant deler til sykkelen din her Endret 17. juli 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Kan jeg få kjøpt bak drev der? (Jeg er dårlig i engelsk) Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Ja, sprocket hetter det på engelsk. Ligger under Rear wheel 50t er det største de har Edit: Ellers så kjenner jeg noen som kan skaffe cross deler billig. Send meg en pm med det du vill ha så kan jeg spørre han Endret 17. juli 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå