Gå til innhold

Dårlig ytelse

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på hva som kan være galt når jeg spiller et spill (kan ikke nevne hvilket fordi det er "ulovlig" :smile: ) og uansett innstillinger så går FPS ned til 10-17 hver gang det er mye som skjer på en gang.

I spillet kan jeg stille inn på resolution, texture filter, View distance, Particle Density, Particle Treshold, Anti Alias

Jeg har nyeste drivere!

Det jeg lurer på er hva jeg kan gjøre for å få spillet til å ikke hakke når mye skjer på en gang, hva kan være feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har skrudd av alle andre applikasjoner. Dirty Water, du er inne på noe :)

Jeg har skrudd av antialias, men det hjalp ikke noe. Som sakt så er ytelsen på lik linje nesten uansett hva jeg endrer på av innstillinger.

Noen andre som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
regner med at det er Enter The Matrix du snakker om, det er rimelig kult, men krever noe jevlig av PCen.Husk også på det at Gf4 kortene ikke takler antialiasing noe særlig - man får et ekstremt ytelsestap.

så det vil si har du et R 9700 Pro kort så vil det takle spillet bedre ikke sant? håper det assa får jeg vil ikke ende opp ved å spille spillet og havne på 10-17 FPS asj det er det jeg egnetlig hater med PC spill at du går i lav FPS dumt men ja ja sånn er det! :x

Lenke til kommentar

bare still ned instillingene det vel ? :shrug:

OFF TOPIC :

Skjønner ikke.. hvordan laster der ned så fort`??

bruker dere overnet, edonkey eller kazaa ?

når jeg laster ned "tinger".. så går det så SINNYKT treigt.. får aldri connecta.. :roll:

Lenke til kommentar
bare still ned instillingene det vel ? :shrug:

OFF TOPIC :

Skjønner ikke.. hvordan laster der ned så fort`??

bruker dere overnet, edonkey eller kazaa ?

når jeg laster ned "tinger".. så går det så SINNYKT treigt.. får aldri connecta.. :roll:

Dette er ikke noen tråd om warez, det har aldri vært snakk om noe warez, så klapp igjen smella de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...