Rumlaheim Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei, jeg har fått et problem med PC-en min, og jeg aner ikke hva årsaken er. Jeg hadde formatert PC-en min, men så en måned senere spør den plutselig etter et passord, jeg har aldri aktivert noe slikt på PC-en min. Hvis jeg bare trykker enter er alt stengt på PC-en min. Er det noen som aner hva som kan ha skjedd, kan det for eksempel være et virus? Lenke til kommentar
Silyeah Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvis du plutselig har fått ett passord på PC'en din, som du ikke vet, kan det være noen som har hacket deg .. Mere får jeg ikke til å svare på. Hørtes ut som et veldig slitsomt problem ;/ Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Bruker ERD Commander til slike problemer, kan bytte/fjerne passord på alle typer kontoer. Lenge siden jeg brukte denne boot cd'en, så du må nok google litt. Sikkert andre som er mer oppdatert enn meg på dette. Telcontar Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 du kan jo også "i det du har kommet til logg inn" trykke ctrl + alt + del så kommer det opp bruker og passord, så kan du sjekke om det er datan selv som har skiftet passord, da skriver du på brukernavn: admin og passord: admin kommer du ikke inn da vet ikke jeg hva som er feilen Lenke til kommentar
Rumlaheim Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har begynt å formatere PC-en igjen, men er det noen som tror at dette kan være et virus. Hadde vært fint å vite før jeg førte over de gamle filene fra den eksterne harddisken. Og takk for alle tipsene. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Neppe et virus : ) Hva slags OS bruker du? Kan jo prøve å brute-force det? : ) Lenke til kommentar
Rumlaheim Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har installert xp på nytt og håper at det ikke gjentar seg. Takk for alle svarene. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Active password changer burde fikse dette problemet! Edit: Problemet var visst fikset Endret 17. juli 2009 av Mikey89 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå