DirtyBit Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Heisann! Jeg har en bestilling på et Sapphire Radeon HD 4890 1GB GDDR5 "toxic edition" (Link) , men det ser ikke ut til å komme på en stund, har snakked med komplett og de er like frustrert som det jeg er, sitter her nå med en komplett pc og bare venter på skjermkort(ene), har bestilt 2 for å ha i crossfire, men som sagt.. kan ta si tid før kortene kommer, sist satt dato er 7 august. så da må jeg begynne å finne meg et nytt skjermkort, og jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne et skjermkort som er så si i samme gate og pris klasse (rundt 2000kr for et kort), jeg har sett på samme kortet fra andre produsenter, men det ser ut til at de er litt dårligere mhz på kjernen enn "toxic" kortet. Jeg vet ikke om det har veldig mye og si, og jeg er egentlig ikke no serlig fan av å overklokke eller.. så hvis noen som har litt mer peling enn det jeg har kunne strekke ut en hjelpende hand så hadde det vært supert.. litt extra info, jeg har en 1000w strøm forskyner så jeg vil helst at jeg ikke må bytte ut den for at pcn eventuelt skal greie å kjøre de nye kortene (satser på at det blir en crossfire setup) jeg vil helst ha ati fremfor nvida edit: Er da intrisert i et kort som er på lager eller kommer på lager i nær fremtid vel og merke siden det er bare skjermkort jeg mangler for å få pcn min komplett edit 2: har tittet litt på Sapphire Radeon HD 4890 1GB GDDR5 "VaporX" (Link), men hvor mye har 100mhz og si på skjermkort kjerna ? Endret 16. juli 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 https://prisguiden.no/product.php?p...5&cat_id=30 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 det er et bra kort altså? var det jeg så på også nemmelig Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 http://www.techwarelabs.com/sapphire-vapor...deon-hd-4890/8/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå