Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søsteren til samboeren allerede forlovet? Før ettårsdagen?!

Gjest føkkdet

Anbefalte innlegg

Gjest føkkdet

Jeg er sur og lurer litt på hvorfor. Tingen er at de har ikke vært sammen i et år engang og er forlovet. Vi har vært sammen i snart 4 år og er ikke forlovet. Blir det feil å anta at de antar at forholdet deres er mer verdt/spesielt enn det våres er fordi de har forlovet seg allerede? Først antok jeg at hun var gravid eller noe, men det var ikke det. Han er kanskje verpesjuk? Bestevenninnen hans har to unger, kan det ha noe å si? Han jobber også fulltid, og hun studerer. Hun har 4 år igjen?! Også skal de gifte seg neste år? Vi derimot er begge studenter, derfor skjer det ikke at vi skal ha noe bryllup før endt utdannelse.

Er misunnelig på forlovelsen, det skulle være OSS FØRST.

Er det naturlig å føle det sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noe som heter easy come, easy go ;)

Selv syns jeg det var vel tidlig da en ofte fortsatt er i kjærlighetsrus og ikke helt vet hvordan forholdet fungerer når det sklir mer over i en dagligdags kjærlighet som man opplever av å være sammen i en lengre periode.

Det finnes ingen fasit for slikt, så for all del kan det klaffe skikkelig og de lever lykkelig sammen resten av sine dager, men det er et svært lite nåløye å komme gjennom.

Det er i alle fall slik jeg ser saken, for om jeg er på villspor eller ikke... godt spørsmål :)

edit: alle er forskjellige, glem ikke det.

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar
Gjest føkkdet

Takk for svar! Ja, man er forskjellige. Forholdet deres startet rett etter hun ble dumpet, en helg etter gikk hun på byen også var hun gang igjen eller noe. Vist jeg hadde sett dette uten ifra hadde jeg syns det var helt fint, men nå som vi kjenner disse to veldig godt irriterer jeg meg over det. Så for for min del er det litt sært å la meg irritere over dette. Jeg kan vel vente helt til bryllupet før jeg ytrer hvor latterlig jeg syns det egentlig er. Tror det er den generelle oppfatningen familien har også. De tar det nok ikke seriøst før de har bryllupsinvitasjonen i hånden. Bare tidig og se at han holder ut, hun er ikke god. I 4 måneder hørte ingen i familien fra hun fordi hun var sur. :p

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...