Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei. Jeg våknet idag, og var utrolig sulten. Kunne spist en hest. Så jeg tok en halv pakke med All Bran Regular frokostblanding(høyt fiberinnhold) og 1 liter melk. Dette hadde jeg opp i en salat skål lignende ting, og spiste HELE greia som frokost(evt. middag også om jeg ikke blir sulten til den tid). Men jeg er litt redd for ettervirkningene. Jeg har til vanlig ganske fast mage, og avføringen er svær. Så jeg har sjelden et smertefritt toalettbesøk. Hvordan tror dere neste besøk vil bli? Vil det bli veldig vondt, eller hva? Er det jeg er mest bekymra for. Vet også at dette kanskje ikke var helt lurt, men jeg var så sinnsykt sulten at jeg ikke klarte å begrense meg. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hvordan tror dere neste besøk vil bli? Vil det bli veldig vondt, eller hva? Er det jeg er mest bekymra for. Vet også at dette kanskje ikke var helt lurt, men jeg var så sinnsykt sulten at jeg ikke klarte å begrense meg. Eh..skal dette være en gjettekonkurranse ? Melk er for kalver, litt kraftig kost når man tar en liter i slengen, men vi tåler ulikt. Tror ikke det blir så ille hvis du tåler melk greit ellers. Og mye fiber..bra det, men sveller det ikke litt, tro ? Mitt beste råd er å ta det litt med ro, kanskje drikke litt vann av og til. Men - selvbeherskelse er en dyd, Gjest Endret 16. juli 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 :!: jeg vet, jeg vet Takk for svar. Har ikke merket noe enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå