Gå til innhold

Ny HTC eller Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hero eller 3GS.. sliter jeg også

Funker iphone bra mot pc, feks itunes osv?

 

(Aldri likt apple, men prøvd en 8g iphone litt, og jeg har begynt å like den)

 

iTunes funker greit nok det. Eneste problemet som kan oppstå er om du legger inn en gigantisk musikksamling. Personlig så har jeg bare lagt inn musikken jeg hører mest på, som bare er ca 15 album.

Lenke til kommentar
Men kan jeg da bruke telefonen "i dag"?

Mener en vennine av meg måtte vente en stund på simkort før hun fikk brukt iphonen. Ikke vits å kjøpe den i natt hvis jeg ikke får brukten den før neste uke..

 

hvis du bytter operatør så må du vente 14 dager for å kunne bruke den

 

 

 

Men kan jeg da bruke telefonen "i dag"?

Mener en vennine av meg måtte vente en stund på simkort før hun fikk brukt iphonen. Ikke vits å kjøpe den i natt hvis jeg ikke får brukten den før neste uke..

 

hvis du bytter operatør så må du vente 14 dager for å kunne bruke den med ditt abonnement !

Lenke til kommentar
Fortell oss gjerne hva du synes.

 

Er i samme dilemma som deg nemlig.

 

Skal gjøre det :yes: . Problemet med å bestemme seg begynte vel da jeg fikk låne en Iphone en kveld. Før det var valget mitt klart siden jeg hadde en Touch Cruise fra før. Det skulle bli en ny HTC og gjerne Android.

 

Hadde jeg ikke testet Iphone hadde det heller ikke vært noe problem og denne tråden hadde ikke blitt laget. Iphone har da så klart gjort et inntrykk på meg, men den er for låst til mine ønsker.

Lenke til kommentar

HTC Hero er for deg som ønsker å ha muligheten til å gjøre flere ting samtidig.

Feks : msn/google chat osv samtidig som du surfer på internett og hører på spotify.

 

Nå er ikke spotify kommer enda men dette her er uansett ikke mulig på iphone.

Der må du velge en av tingene.

 

 

Iphone:

Det er fult mulig å bruke apple sine programmer samtidig. feks høre på musikk mens du surfer.

iPhone er for deg som ønsker en helt enkel telefon som du ikke kan konfigurere så mye etter dine ønsker.

Den må eventuelt jailbreakes noe som kan føre til problemer men oppdateringer.

Lenke til kommentar
HTC Hero er for deg som ønsker å ha muligheten til å gjøre flere ting samtidig.

Feks : msn/google chat osv samtidig som du surfer på internett og hører på spotify.

Tja, hvordan løser du det på HTC Hero dersom du vil være tilgjengelig for øyeblikkelig mottak av innkommende lynmeldinger på både msn og google talk 24/7 - uten å ha applikasjonene for msn og google talk liggende aktive og svi av batteriet døgnet rundt, og uten at disse må koble seg opp mot 3G-nettet hele tiden? Eller hva med øyeblikkelige meldinger om oppdateringer på twitter - eller f.eks dersom overvåkingskameraet hjemme har fanget opp en bevegelse? Bare lurer jeg...universelle "push notifacations" for alle slags anvendelser på iPhone har vel ikke sin like i Android?

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Newton:

Interessant vinkling du tok opp der.

 

Er glad jeg ikke har behov for å være så "connecta" som det gitt.

 

Tåler fint å sjekke om jeg har fått mail istedet for at det renner inn kontinuerlig. (Er 80% spam uansett, og dermed bortkasta "tellerskritt".)

 

Men dette er noe man kan få på iphone altså? Må lese meg litt opp på hva push er/innebærer/tilbyr tror jeg.

Endret av tha_lode
Lenke til kommentar
HTC Hero er for deg som ønsker å ha muligheten til å gjøre flere ting samtidig.

Feks : msn/google chat osv samtidig som du surfer på internett og hører på spotify.

Tja, hvordan løser du det på HTC Hero dersom du vil være tilgjengelig for øyeblikkelig mottak av innkommende lynmeldinger på både msn og google talk 24/7 - uten å ha applikasjonene for msn og google talk liggende aktive og svi av batteriet døgnet rundt, og uten at disse må koble seg opp mot 3G-nettet hele tiden? Eller hva med øyeblikkelige meldinger om oppdateringer på twitter - eller f.eks dersom overvåkingskameraet hjemme har fanget opp en bevegelse? Bare lurer jeg...universelle "push notifacations" for alle slags anvendelser på iPhone har vel ikke sin like i Android?

 

Batteri problemet blir løst ved å ha lader i bil,jobb,hjemme

men, uansett så er jeg kjempe fornøyd med min htc hero.

Alle kontaktene som har facebook konto er sykronisert med bilder og annen diverse info i kontakt lista.

 

det at du kan ha flere programmer oppe samtidig som kan snakke med hverandre gjør mobilen mye mer spennende. Det er en hbel haug av gratis programmer i android butikken.

HTC hero er rett og slett mye mer personlig mobil.

Du bruker den slik du ønsker selv.

Lenke til kommentar

Bestillte HTC Hero hos Chess på fredag, betalte med Visa kort og videreførte mobilnummeret mitt (hadde Chess fra før). Men nå er bestillingen kansellert, pengene er ikke trekt fra konto, men mobilnummeret mitt er låst til Chess i ett år nå. (prøvde å bestille på nytt). Og nå er ikke telefonen på lager hos Chess lenger. Noen andre som har opplevd dette? Dette er jo på grensen til kriminelt dårlig service/nettbutikk drift fra Chess sin side..

Lenke til kommentar
Bestillte HTC Hero hos Chess på fredag, betalte med Visa kort og videreførte mobilnummeret mitt (hadde Chess fra før). Men nå er bestillingen kansellert, pengene er ikke trekt fra konto, men mobilnummeret mitt er låst til Chess i ett år nå. (prøvde å bestille på nytt). Og nå er ikke telefonen på lager hos Chess lenger. Noen andre som har opplevd dette? Dette er jo på grensen til kriminelt dårlig service/nettbutikk drift fra Chess sin side..

 

Du tror ikke de låser opp om du ringer og forklarer situasjonen? Har du bestilt overføring i forbindelse med ny mobil, bør avbestilling/retur av begge være uproblematisk innen angrefrist osv.

Endret av larseko
Lenke til kommentar
Bestillte HTC Hero hos Chess på fredag, betalte med Visa kort og videreførte mobilnummeret mitt (hadde Chess fra før). Men nå er bestillingen kansellert, pengene er ikke trekt fra konto, men mobilnummeret mitt er låst til Chess i ett år nå. (prøvde å bestille på nytt). Og nå er ikke telefonen på lager hos Chess lenger. Noen andre som har opplevd dette? Dette er jo på grensen til kriminelt dårlig service/nettbutikk drift fra Chess sin side..

 

Du tror ikke de låser opp om du ringer og forklarer situasjonen? Har du bestilt overføring i forbindelse med ny mobil, bør avbestilling/retur av begge være uproblematisk innen angrefrist osv.

 

Joda regner egentlig med det, skal ringe de seinere. Men det er litt kjedelig at de kansellerer min bestilling, etter 4 dager, når jeg bestiller telefonen tidlig mens det er >75 stk på lager. Men men, ingenting å gjøre med det! Får bestille seinere med norsk meny istedet...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...