Gå til innhold

Ny HTC eller Iphone


Anbefalte innlegg

Mange fine svar og synspunkter her og valget mitt vil nok falle på en HTC (mest sansyneligvis "Hero"). Iphone kan umulig gjøre det dårlig heller siden salget har økt enormt i det siste. Det er vel snakk om generelt smak og behag. For meg betyr GPS veldig mye der TomTom Navigator kan brukes samt mulighetene Windows Mobile / Android kan gi. Godt mulig Iphone kunne gjort jobben like bra, men er skeptisk til å forlate HTC i utgangspunktet. Dessuten virker HTC mer solid.

 

 

Fordelen HTC har er multitasking.

Skal du bruke bil navigasjon på iphone må du ikke gå ut av programmet ellers må du begynner forfra igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Windows Mobile og iPhone er to forskjellige verdener. HTC Hero høres ut som et godt valg, ja. Allikevel, argumentene om at Windows Mobile er treg er noe villedende. Med WM har du utallige muligheter til å tilpasse mobilen slik du vil gjennom blant annet custom ROMs. Med en custom ROM får du det beste ut av telefonen, og den blir ikke treg i det hele tatt. iPhone kan derfor bli en del kjedelig siden det er den samme oppstartskjermen og man kan fort gå lei. Dersom man altså interesserer seg for å tilpasse mobilen litt, kan WM være et veldig bra OS.

Lenke til kommentar
iPhone kan derfor bli en del kjedelig siden det er den samme oppstartskjermen og man kan fort gå lei. Dersom man altså interesserer seg for å tilpasse mobilen litt, kan WM være et veldig bra OS.

 

Det er nesten ubegrenset hva man får gjort med en jailbreaket Iphone. Bare se hva 'Steffen Moss' på forumet har gjort med sin. Selv multitasking går ann å få lagt inn.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Så lenge den eneste grunnen til stor størrelse er stor skjerm ser jeg ikke helt problemet :)

 

Det er verre der selve mobilen er stor fordi det er mye pyntekanter og annet dill som lages fordi man ikke klarer å dytte inn hardwaren inn under skjermen.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Så lenge den eneste grunnen til stor størrelse er stor skjerm ser jeg ikke helt problemet :)

 

Det er verre der selve mobilen er stor fordi det er mye pyntekanter og annet dill som lages fordi man ikke klarer å dytte inn hardwaren inn under skjermen.

Uansett årsak er det alltid en ulempe desto større telefonen er, såfremt man har planer om å ha den med seg i lomma.

Lenke til kommentar
Uansett har man vel en tlf på størrelse med HTC, Xperia eller Iphone i en mobilveske på belte eller lignende.

 

Har man? Tror nok svært mange har den i lomme.

 

Enig der. Mobilveske er og blir for dei over 50.

 

Vel, nå er det et godt stykke til 50, men har ødelagt en mobil tidligere ved å ha den i lommen p.g.a at den har vært for stor (skjermen sprakk). Dessuten vil man bevare mobilen bedre ved å bruke en mobilveske. En liten SE T700 er grei å ha i lommen, men ikke en HTC med 3.7" skjerm. Det er min mening i allfall :) .

Lenke til kommentar

Uff nei, ville aldri gått med mobilveske. Har selv en HTC Touch Pro som har fast plass i høyre forlomme på alle buksene mine. Den lomma er det aldri nøkler, penger eller andre ting i. Ingen riper på skjermen enda, eneste jeg bekymrer meg over er å ha ukjent stråling så nærme nøttene over lengre tid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...