Vegeta Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hvilken web shop er den billigste ? Jeg har lest i blader og sett her på web shop guiden men det stemmer ikke for pc pro mente at pc max var billigste men her er det pc butikken som er anbefalt som billigste :-?. Hvilken er billigst på gjennomsnitt? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Prisene varierer fra butikk til butikk, men som oftest er ikke prisforskjellene så altfor store mellom de billigeste butikkene. Det letteste er vel å sjekke etter beste pris på det produktet man skal ha. Forøvrig er jo ikke billig det eneste som teller. Hvor seriøst butikkene tar kunden varierer veldig fra butikk til butikk. Mange er svært så behjelpelige når man kjøper, men er det noe galt så er de ikke så ivrige etter å hjelpe. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hvilken web shop er den billigste ? Jeg har lest i blader og sett her på web shop guiden men det stemmer ikke for pc pro mente at pc max var billigste men her er det pc butikken som er anbefalt som billigste :-?. Hvilken er billigst på gjennomsnitt? Dette kommer du aldri til å få et orntli svar på. Alle har forskjellige meninger om hvem som er billigst og best. Hva som er billigst kommer jo an på hva du skal ha! Min erfaring: www.pcutstyr.no har vært billigst på det jeg skulle har 2 ganger siden jul... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hvor forskjellige produkter er billigst til enhver tid kan du jo sjekke i prisguiden. Husk at de billigste ikke alltid er de beste på service, mens noen webshoper er litt dyrere og satser på god service, som Mamoz. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Det at pcbutikken ligger som nummer 1 betyr ikke det at de er billigst, det er bare fordi at de har fått best karakter at de ligger der :wink: Bruk prisguiden, så finner du nok noe der. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 komplett er bra, dårlige og dyre skjermer men ellers ok Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hvem som er billigst vet jeg ikke, men etter egen erfaring er det ikke tvil om hvem som er best spesielt på service Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 bor du i bergen er vel flexi bra men mpx har mye bra priser på det jevne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå