Gå til innhold

Samsung T220 vil ikke skru seg på


thomasrh

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skrudde den av i går kveld, og i dag ville den ikke skru seg på igjen. Ingen reaksjon idet hele tatt. Har prøvd en annen strømkabel også, men den virker bare å være helt død. Den ble kjøpt i januar, så den skal da vel holde en stund ennå?

 

Skjermen ble kjøpt på Datakjeden over skranke, men jeg vet ikke om jeg klarer å finne den kviteringen de skrev ut i januar. Hva er garantien på slike ting normalt? Burde jeg bare ta den med tilbake?

 

Thomas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, da er det vel utelukket.

 

Den bør holde, og jeg tror Datakjeden selger det meste med 3 års garanti. Du har uansett 2 års reklamasjonstid, så jeg tror du trygt kan gå til Datakjeden for support. Det skader jo aldri, gjør det vel?

Lenke til kommentar

Den var like død uansett ja. Men det var strømkabelen faktisk. Jeg har tydligvis 2 stk strømkabler som er kaputt. Da jeg kom hjem igår prøvde jeg bare for sikkerhet skyld å bruke kabelen til skjermen på en av de andre PC'ene i huset og da ble det liv igjen :)

 

Så da får jeg bare stikke innom datakjeden å kjøpe ny kabel istedet.

Lenke til kommentar

Hyggelig å høre at skjermen ikke er død likevel!

Jeg ville bare nevne at hvis du registrerte kjøpet på et navn, så har Datakjeden lagret kvitteringer for dine kjøp. Du trenger ikke papirkvitteringen for å reklamere hos dem.

 

Jeg har ofte snakket med betjeningen her i Bergen om tidligere kjøp, og har aldri trengt papirkvitteringen. Jeg har også fått tilsendt kvittering på et kjøp på epost (pdf-fil).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...