thomasrh Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei. Jeg skrudde den av i går kveld, og i dag ville den ikke skru seg på igjen. Ingen reaksjon idet hele tatt. Har prøvd en annen strømkabel også, men den virker bare å være helt død. Den ble kjøpt i januar, så den skal da vel holde en stund ennå? Skjermen ble kjøpt på Datakjeden over skranke, men jeg vet ikke om jeg klarer å finne den kviteringen de skrev ut i januar. Hva er garantien på slike ting normalt? Burde jeg bare ta den med tilbake? Thomas. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Bor du i Oslo området? Isåfall - du er klar ovar at det var voldsomt lyn og tordenvær i halv 2 - 2 tida i natt? Dersom du ikke trakk ut stikkontakten, så kan skjermen ha blitt ødelagt av overspenning... Lenke til kommentar
thomasrh Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Nei, jeg bor litt sør for Trondheim (6 mil ca.). Tror ikke det har vært noe uvær her i natt. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 OK, da er det vel utelukket. Den bør holde, og jeg tror Datakjeden selger det meste med 3 års garanti. Du har uansett 2 års reklamasjonstid, så jeg tror du trygt kan gå til Datakjeden for support. Det skader jo aldri, gjør det vel? Lenke til kommentar
thomasrh Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Ja, jeg skal innom der å høre om de kan lage et tilbud på en stasjonær PC til meg uansett. Det er vel ikke så mye annet enn å prøve andre kabler jeg kan gjøre personlig. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Når du sier død,vil det si at det ikke er lys i på knappen,og hvis du kobler i fra signal kabelen til pc,så er den like død? Lenke til kommentar
thomasrh Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Den var like død uansett ja. Men det var strømkabelen faktisk. Jeg har tydligvis 2 stk strømkabler som er kaputt. Da jeg kom hjem igår prøvde jeg bare for sikkerhet skyld å bruke kabelen til skjermen på en av de andre PC'ene i huset og da ble det liv igjen Så da får jeg bare stikke innom datakjeden å kjøpe ny kabel istedet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
BlinkyBill Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hyggelig å høre at skjermen ikke er død likevel! Jeg ville bare nevne at hvis du registrerte kjøpet på et navn, så har Datakjeden lagret kvitteringer for dine kjøp. Du trenger ikke papirkvitteringen for å reklamere hos dem. Jeg har ofte snakket med betjeningen her i Bergen om tidligere kjøp, og har aldri trengt papirkvitteringen. Jeg har også fått tilsendt kvittering på et kjøp på epost (pdf-fil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå