Pysj Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 BL40 dukker opp igjen, med en hittil ukjent telefon ved siden av. Les mer Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Interessant, enkel design. Den til venstre ser ut som ein mp3-spiller og den andre ser nesten ut som en fremtidig fjernkontroll. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Her er en oppdatering fra gsmarena.com som forteller mer om den andre mobilen: "Update: The second load of leaked photos for today confirmed that the second pictured device is LG BL42. The device is a slim slider, with a touchpad and a 5 megapixel camera." Håper dette er til hjelp. secondarykid Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det første jeg tenkte var "chocolate"... Merkelig med så avlang mobil som denne BL40. Kan da umulig være behagelig å bruke? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det første jeg tenkte var "chocolate"... Merkelig med så avlang mobil som denne BL40. Kan da umulig være behagelig å bruke? Denne telefonen blir nr 4 i black label serien som chocolate og er i;) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Peneste designet jeg har sett på lenge, men det hjelper lite når kvaliteten mest sansynlig er ræva... Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Peneste designet jeg har sett på lenge, men det hjelper lite når kvaliteten mest sansynlig er ræva... Vet ikke helt hvorfor du forventer ræva kvalitet?? LG leverer i dag meget gode produkter og jeg personlig har stor tro på denne telefonen. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Peneste designet jeg har sett på lenge, men det hjelper lite når kvaliteten mest sansynlig er ræva... Vet ikke helt hvorfor du forventer ræva kvalitet?? LG leverer i dag meget gode produkter og jeg personlig har stor tro på denne telefonen. Selv synes jeg LG alt for ofte leverer halvveis-produkter. Ser bra ut, imponerer ved første øyekast, men så begynner småfeilene og irritasjonmomentene å piple frem. Blant annet synes jeg LG er alt for keen på å dytte alskens tekno inn i telefonene sine. Da er jeg mer tilhenger av Apple (på prinsipielt grunnlag) som dytter inn relativt lite tekno, men sørger for at kvaliteten, brukervennligheten og hastigheten til telefonen er optimal. Jeg vil alltid ha en telefon som er kjapp og lett å bruke fremfor en telefon som har alt av fancy specs, men er treig, tungvint og full av bugs.. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Peneste designet jeg har sett på lenge, men det hjelper lite når kvaliteten mest sansynlig er ræva... Vet ikke helt hvorfor du forventer ræva kvalitet?? LG leverer i dag meget gode produkter og jeg personlig har stor tro på denne telefonen. Selv synes jeg LG alt for ofte leverer halvveis-produkter. Ser bra ut, imponerer ved første øyekast, men så begynner småfeilene og irritasjonmomentene å piple frem. Blant annet synes jeg LG er alt for keen på å dytte alskens tekno inn i telefonene sine. Da er jeg mer tilhenger av Apple (på prinsipielt grunnlag) som dytter inn relativt lite tekno, men sørger for at kvaliteten, brukervennligheten og hastigheten til telefonen er optimal. Jeg vil alltid ha en telefon som er kjapp og lett å bruke fremfor en telefon som har alt av fancy specs, men er treig, tungvint og full av bugs.. Kan forsåvidt være enig i det du sier. LG har fryktelig dårlig(e) hjemmeside® og det er veldig vanskelig å oppdater produktene og finne utav garantien. Endret 18. juli 2009 av zaqqoZeq Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Selv synes jeg LG alt for ofte leverer halvveis-produkter. Ser bra ut, imponerer ved første øyekast, men så begynner småfeilene og irritasjonmomentene å piple frem. Blant annet synes jeg LG er alt for keen på å dytte alskens tekno inn i telefonene sine. Da er jeg mer tilhenger av Apple (på prinsipielt grunnlag) som dytter inn relativt lite tekno, men sørger for at kvaliteten, brukervennligheten og hastigheten til telefonen er optimal. Jeg vil alltid ha en telefon som er kjapp og lett å bruke fremfor en telefon som har alt av fancy specs, men er treig, tungvint og full av bugs.. Helt enig. Har eid en LG Viewty i over ett og et halv år nå og begynner å bli rimlig lei. Den var kansje stilig de første ukene, men nå er den bare en treg skranglekasse. Kommer til å gå over til iPhone så snart som den nye modellen blir tilgjenglig. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Selv synes jeg LG alt for ofte leverer halvveis-produkter. Ser bra ut, imponerer ved første øyekast, men så begynner småfeilene og irritasjonmomentene å piple frem. Blant annet synes jeg LG er alt for keen på å dytte alskens tekno inn i telefonene sine. Da er jeg mer tilhenger av Apple (på prinsipielt grunnlag) som dytter inn relativt lite tekno, men sørger for at kvaliteten, brukervennligheten og hastigheten til telefonen er optimal. Jeg vil alltid ha en telefon som er kjapp og lett å bruke fremfor en telefon som har alt av fancy specs, men er treig, tungvint og full av bugs.. Helt enig. Har eid en LG Viewty i over ett og et halv år nå og begynner å bli rimlig lei. Den var kansje stilig de første ukene, men nå er den bare en treg skranglekasse. Kommer til å gå over til iPhone så snart som den nye modellen blir tilgjenglig. Hadde akkurat samme følelsen med arena, og får jeg pengene igjen kan det godt være jeg og imigrerer over til apple Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hadde Arena i en uke før jeg gikk tilbake til iPhone 3G. Tulletelefon med masse teknologi, men ingen måte å utnytte det på, samt at LG-telefoner stort sett er møkkatrege over hele linja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg