Gå til innhold

Faction change patch 3.2?

Anbefalte innlegg

Det nye faction change kommer snart, er det offentlig sagt at dette skjer i patch 3.2?

Uansett virker det interresant, planer selv om å merge mine character til Alliance på stormreaver, fra Horde på Balnazzar (FULL AV NOOBS OMG!)

Men hvis jeg merger alle samt skifter factions har trolig rundt 3-4 characters pluss har 4 andre kompiser som vil gjøre det samme med rundt 3-4 character dem og. Så la oss si 15 characters som alle vil merge samt skifte factions, noen som har en liten ide hva dette vil koste? og tror dere det er mulig å inngå en avtale med GM og få rabatt? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en alliance druid jeg gjerne skulle flytta over til der hvor jeg har mainen min som horde, men jeg er stygt redd det blir ganske dyrt.

*Først må jeg skifte realm. (20 euro?)

*Så må jeg skifte faction. (20 euro?

*Så må jeg skifte gender, da det er helt uaktuelt å spille tauren female. (20 euro?)

Er litt usikker på prisene, men dette blir altså opp til 60 euro for *en* character.

Blir $$ i kassa for blizzard av slikt.

Lenke til kommentar
Har selv en alliance druid jeg gjerne skulle flytta over til der hvor jeg har mainen min som horde, men jeg er stygt redd det blir ganske dyrt.

*Først må jeg skifte realm. (20 euro?)

*Så må jeg skifte faction. (20 euro?

*Så må jeg skifte gender, da det er helt uaktuelt å spille tauren female. (20 euro?)

Er litt usikker på prisene, men dette blir altså opp til 60 euro for *en* character.

Blir $$ i kassa for blizzard av slikt.

Realm change mener jeg er 15 euro,

Character customization VET jeg er 15 euro :p

Men Blizz kommer nok med en logisk løsning på det problemet, alle som spiller på PvP server vil jo få det problemet så.. :)

Lenke til kommentar

Tror ikke det blir sexchange inkludert, isåfall blir factionchange sikkert dyrere enn det ville blitt uten. Blir nok forhåpentligvis ikke mulig å skifte faction på servere dersom din faction er low-pop allerede. Håper og tror at Blizzard skal ha kraftige restriksjoner på dette, slik at man slipper større ubalanse enn det allerede er på enkelte servere, og heller får bedre balanse over hele linja.

Lenke til kommentar

Blir sikkert mulig å unngå med først faction change, så skifte realm etterpå.

f.eks.

Jeg skifter faction på sylvanas, fra horde til ally, da ber blizz meg bytte server blant et knippe servere (sylvanas er 3ganger så mye ally eller noe) så jeg tar en random, venter 30 dager til jeg kan bytte igjen og voila jeg får velge server selv, noe slikt tror jeg det blir til da.

Lenke til kommentar

De har jo enda ikke helt sagt at Faction change kommer til 3.2, men de holder på å arbeide med det.

Men for å være helt ærlig, synes jeg at det ikke skal bli et alternativ for en spiller å bare skifte fra alliance til horde eller omvendt.

Å velge å være horde eller alliance burde være et endelig valg, ikke noe du skal kunne angre på.

Men uansett, dette er bare enda en måte å få Wow-Super nerder til å bruke ENDA mer penger på spillet.

Lenke til kommentar

Ka med oss som begynte å spele ally/horde fordi kompiser spelte det? Fikk beskjed om å starte ally sidan alle kompiser var det, men har ganske tidlig hatt lyst på en horde, men å levle uten cash, bagger og etc har aldri frista særlig.

No derimot kan det hende eine 80'en min skifter faction =)

Lenke til kommentar

Tipper at realms som feks Magtheridon som har 100 hordes pr 1 alliance vil man ikke få lov til å bytte fra ally til horde.

Har man venner på realmen man skal til (grunnen for at man migger(?)) så hjelper jo de til med gear, så for folk som ikke bader i penger blir er det best å bare levle ny char.. Er iaf det jeg har gjort.

Lenke til kommentar

Vel, helt i grunn så synes jeg ikke at du kan levle som Alliance (Som er enklest ifølge "eksperter", for også hoppe til horde.)

Men helt i grunn så synes jeg ikke at man skal bare kunne skifte til horde eller alliance.

Selfølgelig ser jeg problemet med at kompiser spiller horde mens du er alliance, men det er da noe som de burde ha forklart før du eventuelt startet som alliance.

Men uansett, dette her er bare enda en metode som gjør WOW livet enda enklere på Gank servere som Ahn'Qiraj eller Maghteridon der Horden har 80% av spillerne (Overdrevent, ja, men det virker slik noen ganger :p)

Endret av Benitora
Lenke til kommentar

Jeg håper absolutt at dette blir implementert! :)

Flere av svarene i denne tråden er temmelig sneversynte, om jeg får si det på den måten. Grunnen til at jeg vil ha mine alliance over til horde er enkel; vi starta å spille horde, men rerolla alliance etter en tid for å starte ny guild. Etter 1 år gikk dette til helvete og vi bestemte oss for å spille horde igjen. Nå har jeg en haug chars på horde (takk og lov), men jeg har også min elskede shaman og warrior på alliance - selvsagt vil jeg ha dem også! Oh med disse planenen får jeg dem kanskje over, og jeg slipper å lvle. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...