schloemi Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Enter the matrix funker ikke med riva tnt2 32 MB grafikkort fant jeg ut nå hehe Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ok2k... Mine specs: se sign. noen som har noen formening om hvordan ETM vil kjøre på min PC? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 jeg var i på akersmic og teste det på gamecube, xbox og playstion 2 gamecube:dårlig grafikk og dårlig gameplay. PS2: fet grafikk men ikke så fete triks og sånt x-box:Lekker grafikk fete triks og bra gameplay Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 jeg var i på akersmic og teste det på gamecube, xbox og playstion 2 gamecube:dårlig grafikk og dårlig gameplay. PS2: fet grafikk men ikke så fete triks og sånt x-box:Lekker grafikk fete triks og bra gameplay HaHa! Gidder ikke engang å motsi de idiotiske argumentene der. Har du flere gullkorn på lager? :wink: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Enter the matrix funker ikke med riva tnt2 32 MB grafikkort fant jeg ut nå hehe No shit... TNT 2 er mer funksjonellt som skjærefjøl enn skjermkort i disse dager.... Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ôrîon... Du er min gud fra nå av... I smarte uttalelser vel å merke.. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Skjønner ikke at folk klager på utseende. Spillet har en helt grei grafikk, og det ville jeg ikke satt i spissen som et dårlig argument i det hele tatt. Jeg likte dette spillet, absolutt mye bedre enn Max Payne etter min mening. Men litt småbugs i AI her og der, begynner nesten å bli vant med det nå ... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Ja og hva kan man gjøre på den hackingen ? .. er det noen webside som har noen info på denne ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå