Gå til innhold

Enter The Matrix


Anbefalte innlegg

Funker Enter the Matrix bra med gamepad til pc, eller er det bedre med tastatur?

Funker _veldig_ bra med tastatur

 

 

har ikke lagt merke til noe stor hyllest til div release grupper, noe som derfor ikke gir en eim av ulovlig aktivitet.

 

Deviance, Razor1911, Immersion og Fairlight er vennene mine.

 

Det var denne jeg tenkte på.. At du ikke hadde lagt merke til den, kan ikke jeg lastes for ;)

 

foruten det så er jeg uenig med deg når du sier spillet er litt "uferdig"

altså, du er ikke akkurat spesielt konkret når du sier spillet er litt uferdig,hvis du tenker på at det kan ha noen bugs her og der ( noe som jeg foreløpig ikke har lagt merke til )

 

Jeg tenkte stort sett på cut-scenene som ser veldig stygge ut (ikke de som er på divx naturligvis) Animasjonene der er forferdelig dårlige og irriterte ihvertfall meg.

Ellers er det en del andre ting i selve spillet (se lenger ned)

 

så er det noe som forekommer i hvert eneste spill og det blir rettet opp med en patch like etter utgivelse..

Jeg vet godt hva en bug er, jeg vet også godt hva patcher er.. Jeg ser også at det blir mer og mer vanlig med rask patching etter første utgivelse. IMIDLERTID vil et uferdig spill ha behov for patching på åpenbare feil, dvs feil som man ser bare man spiller en time eller to. Mens mer ferdige spill stort sett har behov for feil som er vanskeligere å oppdage.

 

se på hvor lang tid som er lagt inn på å finpusse fmv sekvensene,de ekstra finessene som hacking,o.l så skjønner du samtidig at spillet nepper har blitt rushet ut på markedet for å kunne komme før premieren av the matrix - reloaded..

Her er vi litt uenige tror jeg. Jeg blir ikke beroliget av å se på "alle" de ekstra "finpussede" (hallo?) finessene. Spillet har kjedelig grafikk, folk du skyter ramler gjennom vegger, det er ofte man ser at de faktisk spawner litt lenger borti gangen, og hjulene på biler og slikt er veldig lite runde..

 

Selvsagt har premieren på filmen vært endelig deadline.. Om dette har vært en veldig hard deadline blir bare sysning, men jeg mener det er en god del som taler for det.

 

hehe nå detter jo alle ut her da for det vi snakker om her er egentlig ikke temaet! hehe jeg lurte jo egentlig bare på om spille vil gå bra på maskinene min!

 

jeg har svart deg på dette, spillet funker dritbra på mitt radeon 9500 kort, og jeg skulle da vel regne med at det vil gå om mulig enda bedre hos deg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er vi litt uenige tror jeg. Jeg blir ikke beroliget av å se på "alle" de ekstra "finpussede" (hallo?) finessene. Spillet har kjedelig grafikk, folk du skyter ramler gjennom vegger, det er ofte man ser at de faktisk spawner litt lenger borti gangen, og hjulene på biler og slikt er veldig lite runde..

 

Nei, HEELT feil... Hjulene er ikke lite runde, de er FULSSTEMDIG FIRKANTA, so i firkanta med BARE 4 KANTER! Det er den mest crappy modelleringen jeg har sett noensinne, skitt heller: til og med CS har modeller med flere polygoner... Grafisk sett er spillet noe skittent møl...

Lenke til kommentar

ja ja folk har foskellige Meninger her da! jeg har allerede Bestillt Matrix jeg! og gleder meg som bare det! Mohaha det skal bli kult å løpe i vegger og ta kule triks og skyte og alt det andre man kan! jeg syns Grafikken er bra nok jeg! har sett verren! og mye verren mener jeg da! og det er ikke dårlig grafikk i spillet da er du blind ta en ekstra sjekk! :D Gleder meg!!!! :woot:

Lenke til kommentar
og mye verren mener jeg da!

 

Sist jeg sjekka het det VERRE. Ikke verren.

 

du har du hørt om å skrive for fort sånn at du ikke tenker på hva du skriver! ja dette er et sånnt tilfelle! jeg ser ikke gjennom hva jeg skriver skjønner du! derfor kan det bli noen feil inniblant

Lenke til kommentar
ja ja folk har foskellige Meninger her da! jeg har allerede Bestillt Matrix jeg! og gleder meg som bare det! Mohaha det skal bli kult å løpe i vegger og ta kule triks og skyte og alt det andre man kan! jeg syns Grafikken er bra nok jeg! har sett verren! og mye verren mener jeg da! og det er ikke dårlig grafikk i spillet da er du blind ta en ekstra sjekk!   :D  Gleder meg!!!!  :woot:

 

Og du, min gode mann, bør forberede deg på en gigantisk skuffelse når du fyrer opp dette... tenker på grafikken...

Lenke til kommentar
ja ja folk har foskellige Meninger her da! jeg har allerede Bestillt Matrix jeg! og gleder meg som bare det! Mohaha det skal bli kult å løpe i vegger og ta kule triks og skyte og alt det andre man kan! jeg syns Grafikken er bra nok jeg! har sett verren! og mye verren mener jeg da! og det er ikke dårlig grafikk i spillet da er du blind ta en ekstra sjekk!   :D  Gleder meg!!!!  :woot:

 

Og du, min gode mann, bør forberede deg på en gigantisk skuffelse når du fyrer opp dette... tenker på grafikken...

 

etter som jeg har sett på trailerne osv.. så syns jeg dette spillet ser ut som et vanelig spill med vanelig Grafikk nå til dags! men UT2003 og Unrea2 så syns jeg de har bedre grafikk da! jeg syn Grafikken til Matrik ikke er skuffende! DET SER RÅTT UT! Min gode man HalTan :p jeg syns ikke at Grafikken er det som absulutt MÅ være det beste! Grafikken er verken dårlig eller bra! den er litt over midt på treet! syns jeg! etter det jeg har sett! :D

Lenke til kommentar
ja ja folk har foskellige Meninger her da! jeg har allerede Bestillt Matrix jeg! og gleder meg som bare det! Mohaha det skal bli kult å løpe i vegger og ta kule triks og skyte og alt det andre man kan! jeg syns Grafikken er bra nok jeg! har sett verren! og mye verren mener jeg da! og det er ikke dårlig grafikk i spillet da er du blind ta en ekstra sjekk! :D Gleder meg!!!! :woot:

 

Og du, min gode mann, bør forberede deg på en gigantisk skuffelse når du fyrer opp dette... tenker på grafikken...

 

etter som jeg har sett på trailerne osv.. så syns jeg dette spillet ser ut som et vanelig spill med vanelig Grafikk nå til dags! men UT2003 og Unrea2 så syns jeg de har bedre grafikk da! jeg syn Grafikken til Matrik ikke er skuffende! DET SER RÅTT UT! Min gode man HalTan :p jeg syns ikke at Grafikken er det som absulutt MÅ være det beste! Grafikken er verken dårlig eller bra! den er litt over midt på treet! syns jeg! etter det jeg har sett! :D

 

Du har med andre ord IKKE spillt det :roll: ... det har jeg, og stol på meg ---> Tråden heter "Hvilket spill har best grafikk", det spillet hører IKKE IKKE IKKE hjemme i denne tråden!

Lenke til kommentar
ja ja folk har foskellige Meninger her da! jeg har allerede Bestillt Matrix jeg! og gleder meg som bare det! Mohaha det skal bli kult å løpe i vegger og ta kule triks og skyte og alt det andre man kan! jeg syns Grafikken er bra nok jeg! har sett verren! og mye verren mener jeg da! og det er ikke dårlig grafikk i spillet da er du blind ta en ekstra sjekk! :D Gleder meg!!!! :woot:

 

Og du, min gode mann, bør forberede deg på en gigantisk skuffelse når du fyrer opp dette... tenker på grafikken...

 

etter som jeg har sett på trailerne osv.. så syns jeg dette spillet ser ut som et vanelig spill med vanelig Grafikk nå til dags! men UT2003 og Unrea2 så syns jeg de har bedre grafikk da! jeg syn Grafikken til Matrik ikke er skuffende! DET SER RÅTT UT! Min gode man HalTan :p jeg syns ikke at Grafikken er det som absulutt MÅ være det beste! Grafikken er verken dårlig eller bra! den er litt over midt på treet! syns jeg! etter det jeg har sett! :D

 

Du har med andre ord IKKE spillt det :roll: ... det har jeg, og stol på meg ---> Tråden heter "Hvilket spill har best grafikk", det spillet hører IKKE IKKE IKKE hjemme i denne tråden!

 

ja det er greit du har spillt det! men jeg har sett trailere! du syns spillet har dårlig grafikk ok! men jeg syns den er over midt på treet! vi alle har forskellige meninger! og min mening er at den er over midt på treet! du syns Grafikken er ræva! ok ferdig med det! vi skal respektere andres meninger! :)

Lenke til kommentar
ja ja folk har foskellige Meninger her da! jeg har allerede Bestillt Matrix jeg! og gleder meg som bare det! Mohaha det skal bli kult å løpe i vegger og ta kule triks og skyte og alt det andre man kan! jeg syns Grafikken er bra nok jeg! har sett verren! og mye verren mener jeg da! og det er ikke dårlig grafikk i spillet da er du blind ta en ekstra sjekk! :D Gleder meg!!!! :woot:

 

Og du, min gode mann, bør forberede deg på en gigantisk skuffelse når du fyrer opp dette... tenker på grafikken...

 

etter som jeg har sett på trailerne osv.. så syns jeg dette spillet ser ut som et vanelig spill med vanelig Grafikk nå til dags! men UT2003 og Unrea2 så syns jeg de har bedre grafikk da! jeg syn Grafikken til Matrik ikke er skuffende! DET SER RÅTT UT! Min gode man HalTan :p jeg syns ikke at Grafikken er det som absulutt MÅ være det beste! Grafikken er verken dårlig eller bra! den er litt over midt på treet! syns jeg! etter det jeg har sett! :D

 

Du har med andre ord IKKE spillt det :roll: ... det har jeg, og stol på meg ---> Tråden heter "Hvilket spill har best grafikk", det spillet hører IKKE IKKE IKKE hjemme i denne tråden!

 

ja det er greit du har spillt det! men jeg har sett trailere! du syns spillet har dårlig grafikk ok! men jeg syns den er over midt på treet! vi alle har forskellige meninger! og min mening er at den er over midt på treet! du syns Grafikken er ræva! ok ferdig med det! vi skal respektere andres meninger! :)

 

respekterer din mening fullt ut, la oss ikke være fjortisser her heller, enig der... Men poenget mitt er at grafikken IKKE kan bedømmes ut i fra en trailer, men kun om du SPILLER spillet. jeg så selv den traileren og sytes spillet så DRIIT fett ut, men den gang ei... :roll:

Lenke til kommentar

ja det er greit du har spillt det!  men jeg har sett trailere! du syns spillet har dårlig grafikk ok! men jeg syns den er over midt på treet! vi alle har forskellige meninger! og min mening er at den er over midt på treet!

 

Remy5: Fint du har meninger(og jeg respekterer dem absoulutt), men spill spillet, så skjønner du hva vi mener.. Bilhjul mm. er faktisk firkantede enkelte steder..

 

Du har rett i at grafikken ikke er avgjørende for et spill, og det er er selvsagt veldig subjektivt om man blir skuffet eller ei. Men jeg synes imidlertid du har dårlig grunnlag for å uttale deg om grafikken etter å ha sett demoer.. Vel vel

 

 

Alt i alt er ETM et veldig kult spill, gameplayet er stilig, og jeg tror ikke de som kjøper det blir veldig skuffet. MEN grafikken er svak. Hadde dette spillet hatt f.eks Splinter Cell grafikk hadde det vært en virkelig schlager

Lenke til kommentar

Jeg synes grafikken når man spiller "max payne style" er grei egentlig, men bilkjøringa er jo helt bak mål... helt elendig...

 

Er det flere som merker at siktinga er ekkel? Dvs når bruker sniper scope eller "first person view" på mp5 eller lignende? Virker på meg som de har ikke forandret "forsinkelsen" som er lagt inn til gamepad når man skal bruke musa.. blir helt rart..

Lenke til kommentar

Jeg prøvde spillet igår for første gang.. Ble meget skuffa. Jeg visste på forhånd at det ville være litt Max Payne-stil ++

Men tok ikke lang tid før "happiness" bar-en min sank voldsomt..

Max Payne er mye bedre syns jeg. Både mht grafikk og gameplay.

Denne "focus" funksjonen(slow motion og triks) likte jeg ikke. Ting blir "tåkete" og "uklart". Der er Max Payne's "bullet time" mye bedre!

 

Storyen vil jeg ikke kommentere foreløpig pga har spilt for lite. Bra at det blir brukt ekte videosekvenser. Det har jeg savna i nyere spill.

Lenke til kommentar
Jeg synes grafikken når man spiller "max payne style" er grei egentlig, men bilkjøringa er jo helt bak mål... helt elendig...

 

Er det flere som merker at siktinga er ekkel? Dvs når bruker sniper scope eller "first person view" på mp5 eller lignende? Virker på meg som de har ikke forandret "forsinkelsen" som er lagt inn til gamepad når man skal bruke musa.. blir helt rart..

 

Ja, enig med deg. Sniper mode er veldig vanskelig å kontrollere, synes de kunne droppet det, og gjort det lettere å sikte fra 1. person på avstand. Så kunne de heller hatt Sniper mode til rifler med scope ala vanlige spill..

 

(Liten SPOILER kommer)

Ellers må jeg si at det brettet som er litt langt uti, der man (ihvertfall som Ghost) skal banke "vampyrer" er veldig stilig..

Lenke til kommentar

Ble skuffa jeg også.

Grafikken er på linje med Half Life, da sier det seg selv hvis man tenker på når det kom ut.

Likte heller ikke styringen. Dessverre virker det som om man satser på konsollmarkedet. Omtrent håpløst å styre med musa... Skulle i det minste gått ann å skru av "autoaimen" i zoomet modus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...