Gå til innhold

Enter The Matrix


Anbefalte innlegg

ja som sakt kommer dette ut på torsdag 15/05/03! og jeg lurer på! hva syns der det er best å kjøpte det til enten Xbox eller PC? PC min er 2,53 Ghz 512 Ram R 9700 Pro 120 GB osv... tror dere at Matrix vil gå bra på PC min! for også 5050 Poeng i 3Dmark03 Cirka og 13800 cirka i 01! tror dere at Matrix vil kjøre bra på PC min! det enste som gjør meg usikker på om jeg skal kjøpe det til pc eller xbox er om det kommer til å gå bra på pc'en min! for vis Matrix Hakker noe helt jævelig så er det bedre å kjøpe det på et konsoll! men vis Matrix kommer til å kjøre bra på min PC vil jeg ha det på PC hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja som sakt kommer dette ut på torsdag 15/05/03! og jeg lurer på! hva syns der det er best å kjøpte det til enten Xbox eller PC? PC min er 2,53 Ghz 512 Ram R 9700 Pro 120 GB osv... tror dere at Matrix vil gå bra på PC min! for også 5050 Poeng i 3Dmark03 Cirka og 13800 cirka i 01! tror dere at Matrix vil kjøre bra på PC min! det enste som gjør meg usikker på om jeg skal kjøpe det til pc eller xbox er om det kommer til å gå bra på pc'en min! for vis Matrix Hakker noe helt jævelig så er det bedre å kjøpe det på et konsoll! men vis Matrix kommer til å kjøre bra på min PC vil jeg ha det på PC hva tror dere?

 

 

dumt spm ;)

Lenke til kommentar
ja som sakt kommer dette ut på torsdag 15/05/03! og jeg lurer på! hva syns der det er best å kjøpte det til enten Xbox eller PC? PC min er 2,53 Ghz 512 Ram R 9700 Pro 120 GB osv... tror dere at Matrix vil gå bra på PC min! for også 5050 Poeng i 3Dmark03 Cirka og 13800 cirka i 01! tror dere at Matrix vil kjøre bra på PC min! det enste som gjør meg usikker på om jeg skal kjøpe det til pc eller xbox er om det kommer til å gå bra på pc'en min! for vis Matrix Hakker noe helt jævelig så er det bedre å kjøpe det på et konsoll! men vis Matrix kommer til å kjøre bra på min PC vil jeg ha det på PC hva tror dere?

 

 

dumt spm ;)

 

hva mener du med dumt spm? hvorfor er det det da? :-? men unskyld da vis du syns det er et dumt spm

Lenke til kommentar

Spillet kommer garantert ikke til å hakke på den maskinen der.

INGEN spill vil hakke på en så god maskin...

 

Men jeg tror jeg anbefaler Xbox versjonen pga kontrollene vil sannsynligvis bli lettere. Tungvint a slåss med tastatur knapper :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

retningslinjene burde oppdateres, ingen unødvendig skryting..

tror dere worms 3d vil fungere på min barton 3200+,9800 pro 256mb, 1024 mb pc 3500 ddr ?

du kan få komme på min liste over totale kjøtthuer hvis du vil :)

Lenke til kommentar
retningslinjene burde oppdateres, ingen unødvendig skryting..

tror dere worms 3d vil fungere på min barton 3200+,9800 pro 256mb, 1024 mb pc 3500 ddr ?

du kan få komme på min liste over totale kjøtthuer hvis du vil :)

 

vis du mener at jeg skryter så tar du J****** feil! for det gjør jeg ikke! jeg bare gleder meg sånn til ETM kommer jeg så derfor lurer jeg! skjønner du!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

du har markedets 2 raskeste skjermkort, bra cpu og sikkert ikke så ille ram heller,hvor mye skal det til for å forstå at foreløpig så ligger minstekravene til slike spill på 1ghz,256 mb ram og geforce 23 ?

det skal heller ikke sååå mye til for å sjekke litt rundt for å finne eventuelle minstekrav..

 

spillet går silkeglatt på min p4 2,4, 512 mb pc 2700 ddr og asus v8440.

Lenke til kommentar

Remy5: Hva FA3N er vitsen med å gjenta signaturen din 5-6 ganger? Vi trenger virkelig ikke din hw informasjon så mange ganger. (beklager 3 tall i fa3n, men vil unngå sensur. Er normalt sterkt imot fjortis sms typing)

 

Edit: Og det heter ikke SAKT.

Lenke til kommentar
Remy5: Hva FA3N er vitsen med å gjenta signaturen din 5-6 ganger? Vi trenger virkelig ikke din hw informasjon så mange ganger. (beklager 3 tall i fa3n, men vil unngå sensur. Er normalt sterkt imot fjortis sms typing)

 

Edit: Og det heter ikke SAKT.

 

så nå har jeg fjerna signaturen men det vil komme tilbake! og jeg skjønner ikke hva som er problemet ditt vis du ikke syn noe om det så ikke SVAR ELLER SE HER DA! J***** tulling! hater sånne folk! hva er vitsen å si noe vis du ikke har noe greit å si? nei :-?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

 

er den ute allerede? hmm rart da må jeg få kjøpt det!   :p

 

De som har forhåndsbestilt har fått den alt og den er spredt godt ute på nettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...