corge Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Dum som jeg var når jeg var liten, så fikk jeg over meg til slutt at Nintendo var barnslig og at jeg ikke hadde noe bruk for å ha gamle blader liggende (Nintendo Magasinet), så disse ble til slutt kastet etter Nintendo-maskinvare ble solgt til fordel for Amiga og PC. Jeg er veldig interessert i å kjøpe Nintendo Magasinet-bladene for ren nostalgisk verdi, er det noen som har dette og vil selge eller vet om en butikk eller butikker som selger dette? Beklager hvis dette er feil kategori for en slik tråd. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg har ganske mange, og også noen dupletter du kan få kjøpe. PM om du er interessert Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Noen som har oversikt på hvor mange de har gitt ut totalt? Jeg har noen... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Søk på Google fører til denne tråden(!), men svaret er 49 nummer eller 41 utgivelser/blader. Tror jeg har tatt vare på noen av de bladene... *løpe og sjekke* Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har alle tom 1993 tror jeg, men selger ikke. Hvis det er av interesse for noen kan jeg sikkert scanne en del gamle artikler og sånt. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har faktisk 9 blad fra 2003 t.o.m 2006, men hva er egentlig samleverdien på disse? Er det snakk om millioner kan du ta kontakt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 2003 til 2006? Holdt de på så lenge?! O_o Jeg husker jeg var ivrig leser tidlig på 90-tallet selv. Har dessverre også kastet alle bladene. Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det kan hende Mithos tenker på «Club Nintendo»-magasinet. Dette ble gitt ut gratis fra 2003. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har de aller fleste, og også noen dupletter, men har så mye rot i slike ting at jeg ikke helt vet hva dessverre. Noen som husker Power Player? Det var enda bedre Synd det ikke varte så lenge Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Power Player har jeg et par utgaver av ja. Klassisk blad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå