Chatrine17 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Min 5800 slår seg av titt og ofte uten grunn Jeg tror det skjer hvis den får et bittelite kakk, den tåler med andre ord ingen ting. Andre som har opplevd dette? Utrolig frustrerende! Telefonen skal tåle mer enn ett bittelite kakk ikke sant? Min gamle SE610i kunne jeg nærmest kaste veggimellom... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Mulig det er dårlig kontakt mellom batteriet og telefonen? Hvis ikke ville jeg levert den inn til Nokia\ Der du kjøpte den.. Lenke til kommentar
Ravneson Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja, den skal tåle mer (min gjør det iallefall), så jeg tror du ka ntrygt sende den tilbake. Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Ok, takk. Skal sjekke ut nærmere. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hmm, har samme problemet ingen som vet noe nermere, er ikke batteriet ihvertfall :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå