J@cob Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) "Will anyone sleep with my Down's syndrome son? Kom over denne fantastiske artikkelen idag. "Like most mothers Lucy Baxter wants her child to live a fully rounded life - including the experience of a physical relationship and even finding love. But her 21-year-old son Otto has Down's syndrome and has had trouble finding a partner. So she is appealing for women to come forward so Otto can 'enjoy the same experiences as other men his age'." Men vent! Sjekk linken! Det blir bedre Her er BBC sin versjon av saken, med et helt fantastisk lydklipp der en reporter intervjuer sønnen: clicky Edit: Hei, Jarmo! Vafflene er ute av produksjon, men kan ordne deg noen kickass sveler om du fortsatt bor på Kaupanger. Endret 16. juli 2009 av J@cob Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 I min overtrøtte koffeinaksellererte hyperhet finner jeg dette ekstremt festlig. Jeg skal komme tilbake imorra og se om det er like morsomt når jeg er mer våken og mer politisk korrekt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Samme her. Skal gjøre en ny evaluering i all min edruelighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå