Gå til innhold

[løst]Får ikke lov og poste på forumet?

Anbefalte innlegg

Hei

Med min andre bruker "Xtrodinary" får jeg verken lov til og poste på forumet eller sjekke profil informasjonen. Jeg vil rett og slett si jeg har blitt fratatt alle mine bruker privilegium på forumet. Dette gjelder også for gjeste postingen. Når jeg klikker på brukernavnet mitt kommer denne feilmeldingen opp:

Forummelding

Det oppstod en feil. Er du usikker på hvordan du bruker innstillingene, gå til hjelp.

Feilen var:

Du har ikke tillatelse til å gjennomføre denne handlingen.

Noen som vet hvorfor det er slik ? :thumbdown:

Frustrert forum bruker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til det er at du ikke har verifisert epostadressa til Xtrodinary-kontoen. Når man registrere en konto sendes det en epost til den epostadressa man skriver inn under registreringa, og i denne eposten er det en valideringskode man må trykke på. Om man ikke klikker på lenken med valideringskoden forblir kontoen i den såkalte "validating"-brukergruppa som ikke har posterettigheter. Men som sagt, så er det ikke tillatt med mer enn én brukerkonto på forumet. Ønsker du å bytte konto, eller andre detaljer registrert på nåværende konto (f.eks brukernavn, epost, osv), så kan du sende meg en PM, så skal vi få ordnet det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...