denix89 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei. I dag kom husverten min på døren for å se på strøm måleren min etter 9 mnd. og da sa han at det var 0,9kr/Kwh, måleren hadde gått 9328 siden sist. men så har jeg sett rundt på nettet og da ser jeg at strømen ligger ca på 0,4Kr/Kwh. kan det stemme at den da skal være 0,9? er det noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Nettleie kommer i tilleg til selve strømprisen, og 0.9kr/kwh høres ut som en helt grei pris. Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 nettleie, går det også per Kwh? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Litt drøytt å komme etter 9 mnd da, har dere ikke noe bedre avtale enn det? f. eks hvert kvartal eller månedsvis. Mye lettere hvis du selv må stå ansvarlig for telleren og kontakt med strømleverandør så slipper dere sånne situasjoner, der du mistenker han får å legge på prisen. Evt bare ha strømmen innlagt i husleien. Men det stemmer det Jann-Ove sier, nettleien må også betales og den pleier å være omtrent det samme som strømmen. Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Husverten min har vært veldig teig med strømen, jeg har mast og mast så først nå kom han:D men jeg takker for begge svar:D Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 helt normal pris. selv betaler jeg fast pris på 1kr pr kwh året rundt..uansett hva strømprisen på markedet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå